Denne tråd er inspireret af min gode skolekammerat Michael Andersen, admin på dette forum. Han bruger lidt for meget tid på filmz. Bruger i også for meget tid? og hvorfor? ps. michael hehe jeg er stiv :)
Inden jeg startede på mit arbejde, brugte jeg meget tid på filmz.dk. Var inde på siden flere gange i timen hele dagen.
Nu har jeg ikke tid til det så meget mere, så jeg kan desværre kun lige nå at få et enkelt filmz-fix om morgenen, et par ved middags-tid og så ellers en OD om aftenen (jeg har jo en masse, jeg skal indhente!).
Jeg bruger vel siden en 5-10 gange om dagen, men jeg prøver at skære det ned. Jeg bliver altid skuffet, hver gang der ikke er sket noget nyt, så der er ikke noget bedre end en af de dage, hvor man kommer sent hjem uden at have været i nærheden af en computer hele dagen. Så kan man lige suge ALLE nyhederne på en gang. Namnam
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg bruger ikke sindsygt meget tid på at surfe rundt på siden, men jeg har da - når jeg sidder ved computeren - altid (næsten) et vindue åbent, som jeg generelt opdaterer ca. hvert 10'ende minut for at tjekke, om der er nyheder eller nye indlæg. Hvis der er gang i forummet, opdaterer jeg dog lidt mere heftigt for ligesom at følge med i kontroverserne.
Det kan dog hurtigt løbe op, når man, som jeg, sidder temmelig længe og temmelig tit ved computeren ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Hmmm for meget :) - Har altid et vindue på arbejdet åben, hvis der skulle være en kedelig stund eller 2, så kan man jo altid slå tiden ihjel her, med at læse eller quize :)
#1 filmz-Bech 22 år siden
Han bruger lidt for meget tid på filmz. Bruger i også for meget tid? og hvorfor? ps. michael hehe jeg er stiv :)
#2 Michael Andersen 22 år siden
Ps. jeg kender ham ikke! (fuld på en fredag aften, tsk tsk)
#3 Kalle Ferm 22 år siden
#4 dyg 22 år siden
#5 Patriarch 22 år siden
#6 Corgan 22 år siden
Inden jeg startede på mit arbejde, brugte jeg meget tid på filmz.dk. Var inde på siden flere gange i timen hele dagen.
Nu har jeg ikke tid til det så meget mere, så jeg kan desværre kun lige nå at få et enkelt filmz-fix om morgenen, et par ved middags-tid og så ellers en OD om aftenen (jeg har jo en masse, jeg skal indhente!).
#7 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#8 gi-jones 22 år siden
Jeg bruger vel siden en 5-10 gange om dagen, men jeg prøver at skære det ned. Jeg bliver altid skuffet, hver gang der ikke er sket noget nyt, så der er ikke noget bedre end en af de dage, hvor man kommer sent hjem uden at have været i nærheden af en computer hele dagen. Så kan man lige suge ALLE nyhederne på en gang. Namnam
#9 nakalay 22 år siden
Det kan dog hurtigt løbe op, når man, som jeg, sidder temmelig længe og temmelig tit ved computeren ;)
#10 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***