Der er nu endelig kommet "pre order" muligheder i de fleste net-butikker og et hurtigt kig viser, at den er sgu god nok: Den danske udgave kommer 4 dage før den amerikanske.
Normalt er den danske mindst 100 kr. dyrere end sin amerikanske fætter, men jeg fandt her til morgen R2-udgaven til 599,- på Laserdiskens hjemmeside, hvilket er samme pris, som de skal have for den amerikanske hos Axel.
Normalt ville man så bare sige "Yipee!!!" og føle sig lykkelig, men er det muligt at finde den endnu billigere? Dertil kommer hele miseren med, at mine to første gift sets er R1, og hvad nu hvis en R2-udgave af ROTK ødelægger symmetrien? :S
Har det best med at købe den herhjemme i en butik. Ville sparke mig selv hvis den kom med posten og var beskadiget. Det er trods alt en lidt skrøbelig indpakning.
Jeg har ikke haft problemer med de tidligere gift sets, selvom de er kommet med posten. Problemerne er først kommet, når jeg skulle have figurene ud af æsken uden at ødelægge begge dele. (Den der Gollum-figur var et HELVEDE!!!)
#4 Men så skal man vente på at se sin dejlige nye film... Næ med mindre jeg finder et super tilbud på den (som er denne tråds formål) så vil jeg gerne ofre en halv time på at hente den selv og så være sikker på at alt er iorden.
#1 Outbound Sith 21 år siden
Normalt er den danske mindst 100 kr. dyrere end sin amerikanske fætter, men jeg fandt her til morgen R2-udgaven til 599,- på Laserdiskens hjemmeside, hvilket er samme pris, som de skal have for den amerikanske hos Axel.
Normalt ville man så bare sige "Yipee!!!" og føle sig lykkelig, men er det muligt at finde den endnu billigere? Dertil kommer hele miseren med, at mine to første gift sets er R1, og hvad nu hvis en R2-udgave af ROTK ødelægger symmetrien? :S
Fox Mulder
#2 rimmer 21 år siden
#3 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#4 SpielbergFreak 21 år siden
Så sender man den jo bare tilbage, oh beder dem om at pakke den næste meget bedre ind, det gør jeg generelt, med beskadiget covers og boxe.
#5 rimmer 21 år siden
Men så skal man vente på at se sin dejlige nye film... Næ med mindre jeg finder et super tilbud på den (som er denne tråds formål) så vil jeg gerne ofre en halv time på at hente den selv og så være sikker på at alt er iorden.
#6 filmz-Bruce 21 år siden
#7 chronaden 21 år siden
#8 filmz-Bruce 21 år siden
#9 nakalay 21 år siden
#10 McPeter 21 år siden