#2 - du er da velkommen på Færøgade 1 i Odense...:)
Tak for den sene invitation, men jeg bliver vist bare hjemme i år :) Hvis invitationen falder lidt tidligere næste år og jeg ikke skal noget dagen efter, så er jeg klar :)
Jeg smutter i Biocity i Odense sammen med Hr. Husbond og en veninde. Min anden veninde (Thilde) som jeg startede bio-traditionen med for 6 år siden måtte desværre melde fra pga. hold i ryggen :/ Men det bliver hyggeligt og vi har slik og cola :D
Jeg synes også standarden for disse arrangementer er faldet samtidig med at prisen er steget, så hvis det bliver værre eller ikke bliver bedre ved jeg ikke om det måske fremover bliver med en flok venner (evt. Filmz-venner) i en stue i stedet :)
Jeg er lidt træt af at jeg ikke har fået set så mange af de nominerede film som jeg plejer, men der er nu også lidt flere film med i løbet i år, så det er vel klart.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det med Filmz Oscar Arrangement har vi vidst snakket om før, men jeg tror da det blev forslået sidst, så var det i lidt for dårlig tid, men ja det ku sku være fedt, så kan man fælles sidde og juble og kommenter tingene.
Og måske sku der laves en lille filmz konkurrence altså kun for de fremmødte, måske noget fælles påfund.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg vil bare være lidt nervøs for hvor mange der ville tilmelde sig :D Nu er vi på julefrokost-fronten jo allerede op i en størrelsesorden, at de færreste private hjem kan bærer det...
Men måske skulle man se på det til næste år, jeg er i hvert fald frisk (hvis jeg kan få fri fra arbejde mandag) :)
#11 tiany 15 år siden
Tak for den sene invitation, men jeg bliver vist bare hjemme i år :)
Hvis invitationen falder lidt tidligere næste år og jeg ikke skal noget dagen efter, så er jeg klar :)
#12 filmz-Bruce 15 år siden
#13 dyg 15 år siden
#14 wimmie 15 år siden
Men det bliver hyggeligt og vi har slik og cola :D
Jeg synes også standarden for disse arrangementer er faldet samtidig med at prisen er steget, så hvis det bliver værre eller ikke bliver bedre ved jeg ikke om det måske fremover bliver med en flok venner (evt. Filmz-venner) i en stue i stedet :)
Jeg er lidt træt af at jeg ikke har fået set så mange af de nominerede film som jeg plejer, men der er nu også lidt flere film med i løbet i år, så det er vel klart.
#15 dyg 15 år siden
#16 PredatorX 15 år siden
Glem det, har fundet ud af det :-)
#17 wimmie 15 år siden
#18 mr gaijin 15 år siden
#19 elwood 15 år siden
Og måske sku der laves en lille filmz konkurrence altså kun for de fremmødte, måske noget fælles påfund.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 tiany 15 år siden
Nu er vi på julefrokost-fronten jo allerede op i en størrelsesorden, at de færreste private hjem kan bærer det...
Men måske skulle man se på det til næste år, jeg er i hvert fald frisk (hvis jeg kan få fri fra arbejde mandag) :)