Gravatar

#1 Neytiri 15 år siden

Hej alle,
hvordan skal i se oscar i aften, bliver det sammen med en kammerat, en veninde, måske en kæreste? og hvor skal i se Oscar, i udvalgte biografer, hos en anden end dig selv, eller skal du måske bare sidde selv og se det??

Jeg skal sidde sammen med min veninde og hendes to veninder, og så spiser vi aftensmad sammen og ser Oscar hele natten ude på min venindes kollegie :D
"Faith is a gift I have yet to recieve" - Robert Langdon
"You are the reason for me to stay alive, if thats what I am" - Edward Cullen
Gravatar

#2 tiany 15 år siden

Helt alene i verden, på min sofa med en kop kaffe ligesom i de sidste par år.
Og selvfølgelig online på filmz samtidig :)
Valar morghulis
Gravatar

#3 Twister 15 år siden

jeg skal se det hos en ven. Vi bliver tre i alt. Det skal nok blive sjovt. Håber bare ikke jeg er alt for smadret imorgen :s
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4 cansi 15 år siden

Sammen med min bror og far. Der hjemme, på sofaen ;)
Gravatar

#5 Skeloboy 15 år siden

#2 - du er da velkommen på Færøgade 1 i Odense...:)

Skal se den sammen to kammerater. Vi laver lige en gang sen aftensmad og ser 1 eller 2 Oscar-film først
Gravatar

#6 frahm-2 15 år siden

skal i biografen og se A single Man, derefter hjem og sove. Så står jeg op kl. 1:45 og så er der ellers masser af Cola og masser af Oscar og så på arbejde hvilket bliver ret hårdt.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#7 aero 15 år siden

Jeg har set det i biografen de sidste 7-8 år, men sidste år blev jeg så skuffet over arrangementets standard (som gradvist er faldet år for år), at jeg besluttede mig for at se det hjemme i år. Så i aften bliver det bare mig, min sofa og mit tv (og muligvis kæresten, hvis han kan holde sig vågen) :)
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#8 lagoni 15 år siden

Jeg tror ikke jeg skal se det (tror ikke jag kan holde mig vågen), selv om jeg for en gangs skyld har set en hel del af de nominerede film. Men ellers skulle jeg ha' set det alene ude ved kæresten (som har TV2 Film) med en masse popcorn.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 Skeloboy 15 år siden

#8 - du er såmænd også velkommen på Færøgade 1 :)
Gravatar

#10 mr gaijin 15 år siden

Jeg skal se det i en SM-klub. Jeg skal spændes op på et kors med hovedet nedad, en buttplug i måsen og brandvarme stearinlys dryppende på fødderne.

Eller også smutter jeg bare op på mit kontor kl. 1:50 i nat (jeg bor på min arbejdsplads) med nogle popcornspakker, sætter industrikaffebryggeren til at lave 10 liter (eller måske bare en enkelt kande) og hopper på en online-forbindelse.

Mine elever får en zombie som underviser, når jeg kravler op på klasseværelset kl. 9:15 i morgen. De får bare nogle tegn-øvelser, og så laver jeg en lille glose-quiz til dem. Christ, det bliver hårdt.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: