Men der er dog nogle få undtagelser, hvilket Søren Pilmark hører inde under... Langt de fleste danske skuespillere kører dog i den samme kedelige rille, og det er for mit vedkommende 100% uinteressant.
Men der er dog nogle få undtagelser, hvilket Søren Pilmark hører inde under... Langt de fleste danske skuespillere kører dog i den samme kedelige rille, og det er for mit vedkommende 100% uinteressant.
Kan du nævne et par stykker, er nysgerrig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Ulrich Thomsen og Mads Mikkelsen er også gode, synes jeg. En, jeg dog har fået tiltagende svært ved efter at have set ham i et par Shaky Gonzales-film, er Thure Lindhardt ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Ulrich Thomsen og Mads Mikkelsen er også gode, synes jeg. En, jeg dog har fået tiltagende svært ved efter at have set ham i et par Shaky Gonzales-film, er Thure Lindhardt ...
Jeg syntes også hans (Shaky Gonzales) film ikke giver nogen særlig form for mening.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg synes bare ligeledes de kan være yderst pinlige.
Mads Mikkelsen i King Arthur og 007. *Fnis* Ulrich Thomsen i Kingdom of Heaven. *belly laughs*
I danske film spiller de som tommelfingerregel kun én rolle: dem selv. Sådan ser jeg desværre på LANGT de fleste danske skuespillere... Nikolaj Lie Kaas er en af de værste. Selv når han skal spille retarderet spiller han egentlig bare sig selv.
Mads Mikkelsen gør det dog udemærket i den første Pusher. Der spiller han faktisk meget godt. Og i Bleeder.
Thomas Bo Larsen er den værste skuespiller i DK. Jeg har mødt ham engang i virkeligheden, og som sådan en rigtig vesterbro proletar er han skam ganske herlig. Han er bare crap når kameraet er på ham... Uha og Paw Henriksen. Hahahaha... Hold kæft en idiot.
#19 enig mange DK skuespillere spiller den samme rolle om og om igen især Nikolaj lie kaas og Thomas bo Larsen synes også at Niels olsen er lidt i den retning
Der er bare en ting jeg er træt af ALLE de film Mads Mikkelsen er med i sveder han der er ikke en film hvor den mand ikke sveder ellers prøv at nævne en
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#11 PredatorX 16 år siden
#12 Nicki52 16 år siden
Kan du nævne et par stykker, er nysgerrig.
#13 PredatorX 16 år siden
Eller dem jeg hader...?
#14 Nicki52 16 år siden
Undtagelser, tak. Er ikke nysgerrig efter hvem du hader.
#15 PredatorX 16 år siden
Ja, Søren Pilmark kan undtagelsesvis være ok.
Kim Bodnia.
Nikolaj Coster-Waldau.
Og så er der jo af og til folk i nogle mindre roller, som jeg ikke lige kan erindre på stående fod, men som jeg ikke har siddet og krummet tæer over.
#16 Nicki52 16 år siden
Hvorfor er det du ikke synes om de andre?
#17 evermind 16 år siden
#18 Nicki52 16 år siden
Jeg syntes også hans (Shaky Gonzales) film ikke giver nogen særlig form for mening.
#19 PredatorX 16 år siden
Jeg synes bare ligeledes de kan være yderst pinlige.
Mads Mikkelsen i King Arthur og 007. *Fnis*
Ulrich Thomsen i Kingdom of Heaven. *belly laughs*
I danske film spiller de som tommelfingerregel kun én rolle: dem selv. Sådan ser jeg desværre på LANGT de fleste danske skuespillere... Nikolaj Lie Kaas er en af de værste. Selv når han skal spille retarderet spiller han egentlig bare sig selv.
Mads Mikkelsen gør det dog udemærket i den første Pusher. Der spiller han faktisk meget godt. Og i Bleeder.
Thomas Bo Larsen er den værste skuespiller i DK. Jeg har mødt ham engang i virkeligheden, og som sådan en rigtig vesterbro proletar er han skam ganske herlig. Han er bare crap når kameraet er på ham... Uha og Paw Henriksen. Hahahaha... Hold kæft en idiot.
#20 MOVIE1000 16 år siden
Der er bare en ting jeg er træt af ALLE de film Mads Mikkelsen er med i sveder han der er ikke en film hvor den mand ikke sveder ellers prøv at nævne en