Gravatar

#21 evermind 16 år siden

Jeg synes nu også, Mads Mikkelsen er at fremhæve for sin rolle i Pusher II. Jeg ved, mange ikke kunne lide den, men jeg var meget positivt overrasket og synes, han spiller røven ud af bukserne i taber-rollen som Tonny (ligesom i 1'eren, her kommer han bare mere ind under huden). Det er hovedsageligt ham, der bærer den film, men han gør det så godt, at den om ikke andet er seværdig alene for dét.

King Arthur husker jeg godt, at han var med i, men jeg mindes overhovedet ikke hans præstation. Men synes også, han var udmærket i 007, selv om det rigtig nok langt fra er dér, han står stærkest.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 wimmie 16 år siden

Jeg synes desværre også det er et fåtal af danske skuespillere jeg finder rigtig gode. Synes tit de virker påtagede og overspillende - men det er måske også fordi deres roller ikke altid er lige godt skrevet og meget ens.

Mads Mikkelsen og Troels Lyby synes jeg er nogle af de bedre samt Ulrich Thomsen og Jesper Christensen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 davenport 16 år siden

Har det i det hele taget ikke også noget at gøre med, at det som regel er de samme 4-5 mennesker, der skriver manus?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 MOVIE1000 16 år siden

#23 klag til filmskolen de godkender kun 6 for at komme ind på skolen hvert 2 år og det er lige fra instruktør, skuepsiller, producent eller manuskript forfatter
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 PredatorX 16 år siden

davenport (23) skrev:
Har det i det hele taget ikke også noget at gøre med, at det som regel er de samme 4-5 mennesker, der skriver manus?

Jo det har nok ganske meget at sige hehehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 Åkepool 16 år siden

#21 - Jeg synes også "Pusher II" er god og giver dig ret i, at Mads Mikkelsen bærer den film. En rigtig god præstation.

#23 - Det har du nok ganske ret i.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 evermind 16 år siden

Fedt at høre, at jeg ikke er den eneste. Da jeg mødte Mads Mikkelsen på Malmö-mässan sidste år, gav han også udtryk for, at det var den, han selv var mest glad for - af sine film, mener jeg endda, det var. Jeg synes stadig, originalen stikker (stikker ... stoffer ... Pusher ... undskyld, der kom lige en associationstangent i vejen) den, og Bleeder ligeså, men jeg synes alligevel, det er ærgerligt, at mange tilsyneladende er så negative over for den.

3'eren var til gengæld en mere lunken omgang. Ikke dårlig og med nogle solide præstationer, som desværre ikke var nok til at placere den i det mindste ved siden af 2'eren. Eller II'eren ... Man skal jo huske striberne, når man taler Pusher. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#28 PredatorX 16 år siden

Jeg må så også erklære mig enig i at Mads Mikkelsen gør det hæderligt i Pusher 2, nu jeg lige tænker over det... Filmen i sig selv var bare pisse dårlig, men hans præstation var faktisk rigtig god i den.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#29 MOVIE1000 16 år siden

pusher II er den bedste i trilogien
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

Jeg læste Pusher som Punisher (ved ikke lige hvorfor) og nu kan jeg ikke holde op med og tænke på hvo'en Mads Mikkelsen ville være i et dansk remake som The Punisher 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: