#27 - Du er bestemt ikke den eneste. Faktisk mener jeg, at Pusher II er tæt på at være et lille mesterværk, og at den led uforholdsmæssigt meget af at være produceret som del to i en serie og dermed skulle leve op til sin forgænger, selvom det ret beset er en helt anden type film. Pusher er dansk exploitation. Det er en fin, lille gangsterfilm. Pusher 2 er noget helt andet, det er et drama, en forbavsende følsom historier om social arv og fædre og sønner. Jeg vil endda gå så vidt som at sige, at for mig er Pusher II her og nu den bedste film, som Refn har lavet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg har heller aldrig set Dirch Passer som en god skuespiller - bare som en komiker. efter datidens standarder var han jo fantastisk men i dag irriterer ham mig grusomt ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Pigen og Millionæren (eller hva den lige hedder) har han da en lidt anden slags rolle synes jeg, bevares stadigvæk en komedie, men den har en lidt anden tilgang end normal synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg kan mindes to roller, hvori han ikke skaber sig på den irriterende Dirch-facon. "Gøngehøvdingen" og "Reptilicus". I begge film spiller han til gengæld stinkende dårligt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Dirch Passer er nok noget af det værste den mand er bare ikke sjov.....måske den gang i 50,60 og 70'erne men nej han er ringe. Min mor elsker ham men hun er også medlem af den retarderet generation.
#55 - Ahr, i 'tilicus har han da den fuldstændigt ligegyldige sang, og der er da tilløb til lidt komik. Det er mest, fordi manuskriptet er så hamrende dårligt, at han falder igennem. Han har ikke meget at arbejde med.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Modsat mange herinde, synes jeg helt bestemt, at der er en del dygtige skuespillere herhjemme.
Folk som bl.a. Ulrich Thompsen, Jesper Christiansen, Søren Pilmark og Anders W. Berthelsen er i min bog helt igennem fremragende skuespillere, mens folk som Nicolai Lee Kaas, Nicolas Bro og Nicolaj Coster Waldau lige mangler en smule mere erfaring, for at komme i samme kategori. Jeg synes også, at I glemmer en række af vores dygtige skuespillerinder. Af nulevende, synes jeg klart at bl.a. Trine Dyrholm og Ghita Nørby er i top, mens bl.a. Mille Hoffmeyer Lehfelt, Stephanie Leon, og Laura Christiansen er på godt vej frem.
#51 filmz-bigemaster666 16 år siden
#52 Thomsen 16 år siden
#53 wimmie 16 år siden
#54 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 Bony 16 år siden
#56 wimmie 16 år siden
#57 filmz-Megan Fox 16 år siden
#58 Thomsen 16 år siden
#59 evermind 16 år siden
Jeg synes, papmaché-øglen outstager Dirch!
#60 dolphinfriendly 16 år siden
Folk som bl.a. Ulrich Thompsen, Jesper Christiansen, Søren Pilmark og Anders W. Berthelsen er i min bog helt igennem fremragende skuespillere, mens folk som Nicolai Lee Kaas, Nicolas Bro og Nicolaj Coster Waldau lige mangler en smule mere erfaring, for at komme i samme kategori. Jeg synes også, at I glemmer en række af vores dygtige skuespillerinder. Af nulevende, synes jeg klart at bl.a. Trine Dyrholm og Ghita Nørby er i top, mens bl.a. Mille Hoffmeyer Lehfelt, Stephanie Leon, og Laura Christiansen er på godt vej frem.