Ja, Thomas, Ispep og jeg må til at skrive noget mindre her, så dit filmz kommer til at se pænere ud!
Hvis fair skal være fair, så må folk jo gerne finde en træls, men det ville dog være rart synes jeg ærligt, hvis de gad bruge bare et minut på at henvende sig, hvis man har trådt over en grænse hos dem. Eller det ville jeg finde (da jeg nemlig ikke mindes at have generet denne duuk74 på noget tidspunkt, men måske jeg har?). En konstruktiv og venlig ment kritik, vil man jo gerne lytte til tænker jeg:) Folk kan jo bare smide en mail, hvis de ikke vil smide kritikken her. Hvis det blot er ens facon, er den naturligvis ikke sådan at ændre på og heller ingen der siger man skal. Men jeg vil dog altid gerne reflektere over tingene, hvis de siges ordentligt!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
BN: Han kan godt læse hvad du skriver, men vælger at besværliggøre denne mulighed for sig selv, ved at skulle vælge at åbne dit indlæg. Hvilket kan være ganske praktisk, og behøver ikke skulle tages personligt:
#61 Hvis man nu ikke gider læse det samme indlæg fra samme personer igen og igen i stadig længere form, kan det være en praktisk foranstaltning ikke at skulle igennem en hulens masse scrolling, for at komme til et indlæg, man eventuelt kunne være interesseret i.
Hvis fair skal være fair, så må folk jo gerne finde en træls, men det ville dog være rart synes jeg ærligt, hvis de gad bruge bare et minut på at henvende sig, hvis man har trådt over en grænse hos dem. Eller det ville jeg finde (da jeg nemlig ikke mindes at have generet denne duuk74 på noget tidspunkt, men måske jeg har?). En konstruktiv og venlig ment kritik, vil man jo gerne lytte til tænker jeg:) Folk kan jo bare smide en mail, hvis de ikke vil smide kritikken her. Hvis det blot er ens facon, er den naturligvis ikke sådan at ændre på og heller ingen der siger man skal. Men jeg vil dog altid gerne reflektere over tingene, hvis de siges ordentligt!
Du har ret. Jeg forstår heller ikke, hvorfor visse personer er så hurtige til at vælge den surmulende tavshed. Men hvad jeg endnu mindre forstår, er at nogle er så restriktive med hensyn til, hvad andre efter deres mening må skrive i forummet. Så længe man ikke bander og svovler, er sjofel, truende eller tilsviner en anden bruger, så kan jeg virkelig ikke se, hvad problemet skulle være.
Muldgraver (62) skrev:
Hvis man nu ikke gider læse det samme indlæg fra samme personer igen og igen i stadig længere form, kan det være en praktisk foranstaltning ikke at skulle igennem en hulens masse scrollin
Jeg kender ikke nogen herinde der skriver det samme indlæg igen og igen i stadig længere form. Det er fuldstændig uundgåeligt at man nu og da vender tilbage til bestemte populære/berømte og/eller omdiskuterede film, men erfaringsvis er der da som regel en ny vinkel på, nye aspekter, nye spørgsmål og en ny anledning, og der gås måske særligt i dybden med nogle ting.
Dog vil jeg måske sige, at lige den del af dit indlæg, som jeg har citeret her, er en smule generaliserende
Det synes jeg nu ikke den er, dit ulidelige, selvretfærdige, selvudnævnte dydsmønster af værste skuffe ;). Jeg skriver jo "diverse personer", hvilket jeg ikke finder generaliserende på nogen måde. Det havde det været, hvis jeg havde skrevet at samtlige personer herinde var stædige som æsler :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Hvis man nu ikke gider læse det samme indlæg fra samme personer igen og igen i stadig længere form, kan det være en praktisk foranstaltning ikke at skulle igennem en hulens masse scrolling, for at komme til et indlæg, man eventuelt kunne være interesseret i.
Jeg gætter også på, at det er det der er grunden til at i er blevet til "skjulte brugere" hos duuk74
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg kender ikke nogen herinde der skriver det samme indlæg igen og igen i stadig længere form. Det er fuldstændig uundgåeligt at man nu og da vender tilbage til bestemte populære/berømte og/eller omdiskuterede film, men erfaringsvis er der da som regel en ny vinkel på, nye aspekter, nye spørgsmål og en ny anledning, og der gås måske særligt i dybden med nogle ting.
Hvilket forklarer en del...
Tørhed til side må det anses som fint, at du kan få så meget ud af forummet :)
Jeg skriver jo "diverse personer", hvilket jeg ikke finder generaliserende på nogen måde. Det havde det været, hvis jeg havde skrevet at samtlige personer herinde var stædige som æsler :)
Hov, ja, det gjorde du faktisk! Min fejl.
Jeg skulle vist have drukket en Red Bull mere, før jeg læste dit indlæg. ;-)
Hvis man nu ikke gider læse det samme indlæg fra samme personer igen og igen i stadig længere form, kan det være en praktisk foranstaltning
Det er jo rigtigt nok. Jeg bruger ikke selv denne mulighed, men scroller blot hurtigt henover, hvis det ikke lader til at være en debat (jeg ikke deltager i) har min interesse (længere). Men hver sin facon.
utyske (67) skrev:
Hvis nogen har ignoreret én og man er interesseret i at vide hvorfor, er beskedsystemet jo stadig tilstede.
Det er sandt, men gælder også den anden vej rundt så synes jeg. Svært at rette en fejl man ikke aner man måske har begået jo. Det kræver dog ofte også man måske ved det, at man er ignoreret. Jeg tjekker sjældent folks profiler, for at se om jeg er blevet blacklisted. Kun fordi duuk74 smed sit link, så jeg det. Det kan dog være fint nok at sende en mail, hvis man er nysgerrig, eller gerne vil udvikle på ens egen debatform/tone.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#61 Hr. Nielsen 11 år siden
#62 Muldgraver 11 år siden
Hvis man nu ikke gider læse det samme indlæg fra samme personer igen og igen i stadig længere form, kan det være en praktisk foranstaltning ikke at skulle igennem en hulens masse scrolling, for at komme til et indlæg, man eventuelt kunne være interesseret i.
Men der kan vel også være andre grunde...
#63 BN 11 år siden
Du har ret. Jeg forstår heller ikke, hvorfor visse personer er så hurtige til at vælge den surmulende tavshed. Men hvad jeg endnu mindre forstår, er at nogle er så restriktive med hensyn til, hvad andre efter deres mening må skrive i forummet. Så længe man ikke bander og svovler, er sjofel, truende eller tilsviner en anden bruger, så kan jeg virkelig ikke se, hvad problemet skulle være.
#64 Åkepool 11 år siden
Det synes jeg nu ikke den er, dit ulidelige, selvretfærdige, selvudnævnte dydsmønster af værste skuffe ;). Jeg skriver jo "diverse personer", hvilket jeg ikke finder generaliserende på nogen måde. Det havde det været, hvis jeg havde skrevet at samtlige personer herinde var stædige som æsler :)
#65 Collateral 11 år siden
#66 Åkepool 11 år siden
Jeg gætter også på, at det er det der er grunden til at i er blevet til "skjulte brugere" hos duuk74
#67 Slettet Bruger [391091465] 11 år siden
#68 Muldgraver 11 år siden
Hvilket forklarer en del...
Tørhed til side må det anses som fint, at du kan få så meget ud af forummet :)
#69 BN 11 år siden
Hov, ja, det gjorde du faktisk! Min fejl.
Jeg skulle vist have drukket en Red Bull mere, før jeg læste dit indlæg. ;-)
#70 Hr. Nielsen 11 år siden
Det er sandt, men gælder også den anden vej rundt så synes jeg. Svært at rette en fejl man ikke aner man måske har begået jo. Det kræver dog ofte også man måske ved det, at man er ignoreret. Jeg tjekker sjældent folks profiler, for at se om jeg er blevet blacklisted. Kun fordi duuk74 smed sit link, så jeg det. Det kan dog være fint nok at sende en mail, hvis man er nysgerrig, eller gerne vil udvikle på ens egen debatform/tone.