#62+66 Præcis. Jeg kender jo ikke brugerne, så det er sådan set ikke personligt. Det screenshot jeg linkede, illustrerer også meget godt hvilke type indlæg jeg ikke har interesse i at læse. Den slags bliver der bare flere og flere af her på det sidste.
Det er sandt, men gælder også den anden vej rundt så synes jeg. Svært at rette en fejl man ikke aner man måske har begået jo. Det kræver dog ofte også man måske ved det, at man er ignoreret. Jeg tjekker sjældent folks profiler, for at se om jeg er blevet blacklisted. Kun fordi duuk74 smed sit link, så jeg det. Det kan dog være fint nok at sende en mail, hvis man er nysgerrig, eller gerne vil udvikle på ens egen debatform/tone.
Tjo, men man kan vel sige, at sådan et forum består primært af voksne mennesker, så det er vel ikke vores opgave at opdrage hinanden. Anonymitet får folk til at opføre sig som nogle klaphatte, så det er nok de færreste der gider at gå ind i en potentiel diskussion med folk, hvis meninger eller debatform, de alligevel har fravalg at læse.
Jeg ville i hvert fald ikke selv gide at bruge tiden på det. :)
#74 Det har du da bestemt en god pointe i og tanken har jeg da selv tænkt, både overfor dem man ikke selv gider og dem der ikke gider en. Jeg ville dog ikke selv kalde det opdragelse, men mere et ønske om at 'blive klogere' og når jeg gerne vil udveksle meninger om film, så har jeg jo heller ikke lysten til at skræmme folk væk. Det er der ikke meget udvikling i (jeg ville f.eks. finde det ærgeligt hvis du ikke længere gad svare mig, da jeg både synes du har nogle spændende meninger og interesser/smag som jeg gerne hører mere om og kan få glæde af, hvis du ved hvad jeg mener). Samtidig synes jeg det er rart, hvis jeg personligt har opført mig rigeligt som en klaphat (eller min facon bliver for ofte misforstået) at få det at vide. Men det har du ret i, det er ingens opgave og der er ingen der er forpligtet. Nå, det var vist det, tror ikke jeg har mere at presse ud af den citron.
For at bidrage lidt til trådens oprindelige spørgsmål, så synes jeg faktisk at tonen på siden er begyndt at virke mere positiv den sidste måneds tid eller deromkring. Så det satser jeg på forsætter:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Jeg er ærligt hamrende ligeglad og ønsker ikke at vide hvorfor jeg f.eks er blevet ignoreret. Jo, altså hvis det pludseligt sker af nogle herinde jeg holder af og skriver tit med, så ville det måske være på sin plads med et svar :D Til alle andre; rend mig. And you can quote me on that :D
Jeg har det dog fint med, at blive fravalgt af nogle, hvis jeg virker irriterende eller lign. Vi kan som jeg har sagt før, ikke fungerer allesammen.
Gid man kunne se det et eller andet sted, nu blev jeg jo helt nysgerrig.
Du kan da se en Top et eller andet over hvem der er på flest vennelister (tror det er Davenport, den fedterøv), men ignorerlisten er altid ved at blive ordnet?
#71 duuk74 11 år siden
Præcis.
Jeg kender jo ikke brugerne, så det er sådan set ikke personligt.
Det screenshot jeg linkede, illustrerer også meget godt hvilke type indlæg jeg ikke har interesse i at læse.
Den slags bliver der bare flere og flere af her på det sidste.
#72 BN 11 år siden
LOL
#73 Riqon 11 år siden
Sådan ser min også ud ;)
#74 Slettet Bruger [391091465] 11 år siden
Tjo, men man kan vel sige, at sådan et forum består primært af voksne mennesker, så det er vel ikke vores opgave at opdrage hinanden. Anonymitet får folk til at opføre sig som nogle klaphatte, så det er nok de færreste der gider at gå ind i en potentiel diskussion med folk, hvis meninger eller debatform, de alligevel har fravalg at læse.
Jeg ville i hvert fald ikke selv gide at bruge tiden på det. :)
#75 Hr. Nielsen 11 år siden
For at bidrage lidt til trådens oprindelige spørgsmål, så synes jeg faktisk at tonen på siden er begyndt at virke mere positiv den sidste måneds tid eller deromkring. Så det satser jeg på forsætter:)
#76 Ispep 11 år siden
Jeg har det dog fint med, at blive fravalgt af nogle, hvis jeg virker irriterende eller lign. Vi kan som jeg har sagt før, ikke fungerer allesammen.
#77 Ispep 11 år siden
Det gør det ikke, fordi du er så SKOD. Og du er hermed ignoreret og jeg sletter mig fra siden igen og går Bruces vej og genopstår igen. FARVEL!
#78 Hr. Nielsen 11 år siden
#79 Lord Beef Jerky 11 år siden
EDIT - og hvilken funktion har vennelisten overhovedet?
#80 Åkepool 11 år siden
Du kan da se en Top et eller andet over hvem der er på flest vennelister (tror det er Davenport, den fedterøv), men ignorerlisten er altid ved at blive ordnet?
Edit: her er vennelisten:
http://filmz.dk/om-os/statistik/9