Mit er ikke videre opfindsomt, Lagoni er mit ene mellemnavn. Da Anne er et ret brugt navn, er jeg af og til blevet kaldt Lagoni, så brugte det også her.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg hadede tysk i folkeskolen, så hver gang vi skulle have det var jeg altid pisse urolig og det endte til sidst med at jeg kom til at ødelægge 2 stole, 1 bord, 1 vindue og kom til at vælte kaffe ned i lærerens taske og hun kaldte mig derfor altid "Der König der Zerstörung" og derefter blev det bare til Koenig og det er jeg blevet kaldt lige siden (eller zephyr som var mit gamle Counter-Strike nick :D)
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Mit er det eneste nick jeg nogensinde har haft. Det er en blanding af, at jeg dengang i tidernes morgen blev kaldt Jones af mine klassekammerater (Jonas er jo mit kristne fornavn). Historien er så, at min allerste førsteste MP3 (og det var stort dengang) var temaet fra GI-Joe tegnefilmen. Det har så været mit personlige tema siden, og er blevet brugt til at vække mangen en søvnig computer-party-gænger en tidlig lørdag morgen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Som der måske er nogen der har regnet ud, så er jeg stor Star Trek fan, og derfor skulle mit handle selvfølgelig også afspejle dette. Jeg havde dog noget besvær med at finde et ordentligt handle, kan jeg huske, for jeg ville ikke bare kalde mig et eller andet indlysende og uinspirerende som Picard, Data eller Kirk :). Det skulle helst være lidt "kreativt" og unikt.
En aften for nogle år tilbage (engang i 94-95 vil jeg tro), hvor jeg havde lejet filmen "Brainscan" i den lokale døgner, slog det mig pludselig hvad mit handle skulle være. Filmen havde en ond karakter kaldet "Trickster", og da jeg er Star Trek fan, blev det i stedet til Trekster. Meget simpelt, men dog ikke helt så kreativt. :)
Senere, da jeg begyndte at bruge Internettet for alvor, fandt jeg ud af at der kun var 3, ud over mig selv (på ICQ og WWW), der brugte samme navn. I mellemtiden er der dog dukket mange flere op, og ligesom Azathoth går jeg derfor også nogen gange under navnet TreksterDK, eller Trekster.dk.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
#31 davenport 20 år siden
#32 lagoni 20 år siden
#33 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#34 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 azathoth 20 år siden
#36 cyberzed 20 år siden
#37 gi-jones 20 år siden
#38 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 trekster 20 år siden
En aften for nogle år tilbage (engang i 94-95 vil jeg tro), hvor jeg havde lejet filmen "Brainscan" i den lokale døgner, slog det mig pludselig hvad mit handle skulle være. Filmen havde en ond karakter kaldet "Trickster", og da jeg er Star Trek fan, blev det i stedet til Trekster. Meget simpelt, men dog ikke helt så kreativt. :)
Senere, da jeg begyndte at bruge Internettet for alvor, fandt jeg ud af at der kun var 3, ud over mig selv (på ICQ og WWW), der brugte samme navn. I mellemtiden er der dog dukket mange flere op, og ligesom Azathoth går jeg derfor også nogen gange under navnet TreksterDK, eller Trekster.dk.
#40 azathoth 20 år siden