Gravatar

#41 Herrguth 20 år siden

Mit brugernavn er ganske simpelt og hurtigt forklaret, for Herrguth er nemlig mit mellemnavn...
Gravatar

#42 trekster 20 år siden

...og ligesom Azathoth [også går under navnet Azathoth.dk -red] går jeg derfor også nogen gange under navnet TreksterDK, eller Trekster.dk.

Get it! ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#43 azathoth 20 år siden

#42: Men det var jo ikke det du skrev... spade! Adminfight... kom skal du få, din frø! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#44 filmz-herskegut 20 år siden

Mit kommer tilbage fra de gamle dage.. 95' stykker, en af mine venner fortalte hele tiden om en "joke" noget i stil med :"jeg kendte engang en gut, han ku' et triks et herske triks.. han var en herskegut" Ser egentlig ikke hvorfor det var sjovt dengang :) men jeg tog det til mig og har brugt det siden da.

Har dog inden for de sidste par år overvejet at skifte, meeeen så skal alle folk jo have at vide at man har fået nyt nick osv osv..

i det mindste er jeg den eneste på nettet som hedder herskegut :) det gør hverdagen noget nemmere ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#45 dyg 20 år siden

#44 - Og så kan dumme folk som mig genkende dumme folk som dig fra dumme computer parties :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#46 filmz-Bruce 20 år siden

Springsteen fanatiker siden 79.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 nakalay 20 år siden

We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#48 filmz-Koenig 20 år siden

#35 Jo det var var faktisk på én og samme dag! Vi havde tysk-dag!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#49 filt 20 år siden

#47, interessant.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#50 filmz-uhu 20 år siden

Blev inspireret af en limstift fra tyskland. Bruger også dæknavnene Hombre Estupuendo eller Lance Mabu når jeg er hemmelig agent.
hvis du fornemmer sarkasme, så fornemmer dine fornemme fornemmer forkert

Skriv ny kommentar: