Mit kommer tilbage fra de gamle dage.. 95' stykker, en af mine venner fortalte hele tiden om en "joke" noget i stil med :"jeg kendte engang en gut, han ku' et triks et herske triks.. han var en herskegut" Ser egentlig ikke hvorfor det var sjovt dengang :) men jeg tog det til mig og har brugt det siden da.
Har dog inden for de sidste par år overvejet at skifte, meeeen så skal alle folk jo have at vide at man har fået nyt nick osv osv..
i det mindste er jeg den eneste på nettet som hedder herskegut :) det gør hverdagen noget nemmere ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#41 Herrguth 20 år siden
#42 trekster 20 år siden
...og ligesom Azathoth [også går under navnet Azathoth.dk -red] går jeg derfor også nogen gange under navnet TreksterDK, eller Trekster.dk.
Get it! ;)
#43 azathoth 20 år siden
#44 filmz-herskegut 20 år siden
Har dog inden for de sidste par år overvejet at skifte, meeeen så skal alle folk jo have at vide at man har fået nyt nick osv osv..
i det mindste er jeg den eneste på nettet som hedder herskegut :) det gør hverdagen noget nemmere ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#45 dyg 20 år siden
#46 filmz-Bruce 20 år siden
#47 nakalay 20 år siden
#48 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#49 filt 20 år siden
#50 filmz-uhu 20 år siden