og en lille info med hensyn til nick name, der hedder jeg RPG_HawK, da det er mit foretrukne våben uanset genren, ikke noget mere tilfredsstillende end at nedlægge sit bytte i delta force med en RPG hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja gæt hvorfor jeg dog har dette tåbelige nick....?! Det er lidt ligesom hvis en 8-årige dreng skulle vælge noget:
En hilsen fra Jacob 8 år: "Jeg skal bare hedde noget som at det jeg synes er det allersejeste i Jorden, det skal være Mewto, Byggemand Bob eller YugiOh!"
Jeg ved det, det er fantasiløst, men man er ikke i tvivl om hvem eller hvad jeg er tilhænger:-)
Jeg har brugt i et par år snart oog hedder det på samtlige forums og andre steder man skal have et nick, på nær IMDb.com, der var det taget, så der hedder jeg SpielbergFanatic:-(
#69 No way! Der hvor vi tabte finalen med 0-1. Kan huske at du og din makker var mega sur til det skrammel. Mindfish og jeg var jo nærmest statister i den turnering.
#71 Martindan 20 år siden
Mit rigtige navn: Martin Dan Rasmussen
deraf mit navn - Martindan
#72 elwood 20 år siden
og en lille info med hensyn til nick name, der hedder jeg RPG_HawK, da det er mit foretrukne våben uanset genren, ikke noget mere tilfredsstillende end at nedlægge sit bytte i delta force med en RPG hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 SpielbergFreak 20 år siden
En hilsen fra Jacob 8 år:
"Jeg skal bare hedde noget som at det jeg synes er det allersejeste i Jorden, det skal være Mewto, Byggemand Bob eller YugiOh!"
Jeg ved det, det er fantasiløst, men man er ikke i tvivl om hvem eller hvad jeg er tilhænger:-)
Jeg har brugt i et par år snart oog hedder det på samtlige forums og andre steder man skal have et nick, på nær IMDb.com, der var det taget, så der hedder jeg SpielbergFanatic:-(
#74 Scherlund 20 år siden
#75 Bohemian 20 år siden
Men har også andre nicks jeg har brugt : DanishPredator og Toddy, men bruger primært Bohemian.
#76 cyberzed 20 år siden
#77 inflector 20 år siden
Verden er sq et lille sted :=)
#78 filmz-Solevad 20 år siden
#79 MadMartigan 20 år siden
#80 Corgan 20 år siden
#79:
Willow?