Gravatar

#71 Martindan 20 år siden

Mit kunsternavn: Martin Dan

Mit rigtige navn: Martin Dan Rasmussen

deraf mit navn - Martindan
for cryin' out loud......
Gravatar

#72 elwood 20 år siden

#70 min livret er spinat tærte 8-)

og en lille info med hensyn til nick name, der hedder jeg RPG_HawK, da det er mit foretrukne våben uanset genren, ikke noget mere tilfredsstillende end at nedlægge sit bytte i delta force med en RPG hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 SpielbergFreak 20 år siden

Ja gæt hvorfor jeg dog har dette tåbelige nick....?! Det er lidt ligesom hvis en 8-årige dreng skulle vælge noget:

En hilsen fra Jacob 8 år:
"Jeg skal bare hedde noget som at det jeg synes er det allersejeste i Jorden, det skal være Mewto, Byggemand Bob eller YugiOh!"

Jeg ved det, det er fantasiløst, men man er ikke i tvivl om hvem eller hvad jeg er tilhænger:-)

Jeg har brugt i et par år snart oog hedder det på samtlige forums og andre steder man skal have et nick, på nær IMDb.com, der var det taget, så der hedder jeg SpielbergFanatic:-(
Gravatar

#74 Scherlund 20 år siden

#69 No way! Der hvor vi tabte finalen med 0-1. Kan huske at du og din makker var mega sur til det skrammel. Mindfish og jeg var jo nærmest statister i den turnering.
Gravatar

#75 Bohemian 20 år siden

Min storebror havde en trøje hvor det stod på, og jeg syntes det lød kækt! ; )

Men har også andre nicks jeg har brugt : DanishPredator og Toddy, men bruger primært Bohemian.
Free in serenity.
Gravatar

#76 cyberzed 20 år siden

#73 Det er vel et meget passende nick til lige præcis dig :) men du skulle nok også have haft fanatic her :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#77 inflector 20 år siden

#74 lige præcis :)

Verden er sq et lille sted :=)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#78 filmz-Solevad 20 år siden

mit fordi jeg engang var diehard travoltafan, ENGANG! hvorfor kan man forøvrigt ikke lave det om?? hader det navn
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#79 MadMartigan 20 år siden

Tja gæt engang, hvor mit kommer fra ?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#80 Corgan 20 år siden

#79:

Willow?

Skriv ny kommentar: