Gravatar

#61 filmz-Koenig 20 år siden

#53 - Hehe ok! En lidt lang historie og nok dén mest uheldige historie i mit liv.

Den første stol knækkede da jeg lænede mig bagover, benene knækkede og da jeg landte på jorden knækkede ryglænet også. Den anden stol havde vi stillet op på et bord og oven på en pyramide af andre stole (en kammerat og jeg kedede os og vi sad inde i et rum for os selv hvor den ene væg er store glasruder). Jeg stod foran bordet (et meget vakkelvorent et og i dårlig stand) og ind kommer læreren selvfølgelig og råber op, jeg får sådan et chok at jeg går et skridt tilbage sætter mig hårdt på bordet som knækker i benene stolene ryger ud gennem vinduet og den en stol smadrer. Da vores lærer så vil snakke med mig omkring min dag og hvorfor jeg ikke kan høre efter slår jeg armene ud til siden for at vise at jeg ikke vidste hvorfor, rammer hans kaffekop som ryger ned i hans taske!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#62 filmz-Funkymonkey 20 år siden

Du burde sælge filmrettighederne.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#63 HelmerJ 20 år siden

Tja folk kalder mig Helmer og da jeg i sin tid skulle have min første email adresse var [email protected] taget, så der røg et J på i enden, fornavn Jan.... andre aka´s var H-MoleDK og Cybersmurf. Sidst nævnte fra IRC da jeg startede julen ´95 (gæt hvad jeg fik i julegave det år. Clue: 56K).
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#64 azathoth 20 år siden

#61: LOL... det er virkelig "a series of unfortunate events" ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#65 Lady Arwen 20 år siden

fordi jeg ELSKER Ringenes Herre og fordi jeg ville have et der mindede om det brugernavn jeg har på IMDb...
Doctor Who <3
Gravatar

#66 filmz-herskegut 20 år siden

Hahaha :D De goe gamle dage! hvilke nogen var du med til ? jeg er en hat til at huske nicks :P kan ikke engang huske dig
(ja det er da for pinligt!!)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#67 dyg 20 år siden

#66 - Jeg var ikke med til 1 og 2 :)

De første fire-fem CBN'er hed jeg KK (forkortelse af Kunta Kinte).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#68 filmz-herskegut 20 år siden

Hehe, ok :) ja jeg kom først med fra cbn 7 stykker af.. men derefter var jeg da også med til dem alle sammen.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#69 inflector 20 år siden

#4 Heh vi har sq engang spillet sammen i en Unreal Tournament turnering til connect :) Jeg hed Vader på da værende tidspunkt (ikke videre originalt, men manden er jo min helt :) Det hed jeg i mange år til diverse netparties på Esbjerg egnen, blev dog træt af det da jeg kom online. Derfor fandt på inflector, kender ikke umiddelbart andre der hedder, men har dog ikke undersøgt det :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#70 Popeye 20 år siden

Jeg spiser spinat....
...and then some

Skriv ny kommentar: