Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Når Føtex sælger diverse titler ud til 15 kr (og efterpå et salg til fx Accord for 5 kr = gennesyn til 10 kr), hvilket er billigere end at leje filmen til fx 25 kr hos Blokbuster, så kan det da godt ske at jeg gør det.

Jeg har set flere af titlerne fra Universial's serie Asian Vision på den måde.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 Yoda 21 år siden

Ja, det er vel ca. 5-6 år siden, at jeg skrottede VHS maskinen og samlingen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 Scherlund 21 år siden

Hmm det må vel være en 3-4 år siden. Det var ca. omkring det tidspunkt at min afspiller begyndte at æde båndet når den skulle spole tilbage. Ikke lige det fedeste. Har givet stort set alle min vhs-film væk.

Og ang. Lagonis kommentar: Velkommen ned på det absolut laveste niveau af humor man kan komme. Vi har det så dejligt hernede.
Gravatar

#14 filmz-sanjo 21 år siden

Vel 5-6 år siden.
Og til spørgsmålet. Det er da ret indlysende at dvd'en har overtaget det, jeg vil sige max 3 år til VHS før den ikke kan købes mere. Priserne på den nu, er faktisk ret dyre de ligger på 500-2000 kr.
"If there is no struggle, there is no progress"

#15 21 år siden

Jeg har kun købt 5 VHS-film i mit liv: Terminator 1 og 2 + SW Trilogien.

Jeg har kun haft dvd i 3 år men har købt 200 film i den periode (nok en lille samling i forhold til mange på Filmz, men alligevel...)

Det siges også, at dvd'en er en større dræber for cd-markedet end mp3. Folk smider pengene dér i stedet.

De fem videofilm er i øvrigt bortgivet. Men: Jeg har en fed vhs-maskine, som jeg har optaget 100-vis af film på fra tv; film som jeg måske ikke gider smide penge efter.
Gravatar

#16 JannikAnd 21 år siden

Jeg kan nu godt li' at finde et par flotte samlerobjekter i de små lussede forretninger. For ikke forfærdelig lang tid siden fandt jeg en rigtig lækker "Reservoir Dogs" - Den nappede jeg sgu! :)
Gravatar

#17 Patriarch 21 år siden

Da Indy kom på VHS... hvad var det... 5 år ca?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg nåede vist ikke at købe mere end 2-3 film på VHS, før jeg indså, at det var der ingen fremtid i. Det var vist i øvrigt Reservoir Dogs, Angel Heart og Tombstone (3 for en hund eller ngoet i den stil), og det må være mindst fem år siden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#19 filmz-Munk 21 år siden

Da den lokale brugs lukkede for 2 år siden købte jeg lidt af deres rastlager i dvd, vhs og cd'er.. bl.a.

What Women Want (VHS) - 15kr
Festen (VHS) - 25kr
Cast Away (VHS) - 15kr

Men hvis priserne ikke havde været så lave, var de aldrig blevet købt i VHS formatet!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#20 Lady Arwen 21 år siden

det er et stykke tid siden i sommerferien tror jeg... Købte bla. Løvernes KOnge på engelsk.. for 10 kr.
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: