Personligt har jeg ikke købt en i rigtig lang tid (det er vel omkring et år siden) og er ved at sælge ud af dem jeg har (Blockbuster here I come), gemmer dog lige et par stykker.
Så ville jeg høre om VHS efter hånden er dødt og DVD´en helt har overtaget.
Min VHS-maskine står nede ved de grå, og jeg har ikke brugt den i et års tid. Den sidste film jeg så på den, var Niels Arden Oplevs Headbang i Hovedlandet, som er en gudefilm om bla. Illdisposed.
Jeg bruger ikke formatet mere, men min kæreste ville nok gerne have maskinen hjem, så hun kan se Matador igen. (Jeg nægter pure at gi 2000,- ekstra licenspenge for den!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Uha.. jeg mener at "The Matrix" var den sidste film jeg købte på VHS, med formålet at se den. Derefter brød min video sammen og jeg besluttede mig for at gå 100% over til DVD, så min VHS-samling blev foræret væk til familien.
Jeg har dog byttet mig frem til den danske udgave af Star Wars Episode IV-VI på VHS, som jeg manglede i samlingen.. det skete for et par uger siden, men dem kommer jeg sikkert aldrig til at afspille.
#1 aknot 21 år siden
Så ville jeg høre om VHS efter hånden er dødt og DVD´en helt har overtaget.
Så.....hvornår gjorde du det sidste gang?
#2 Kalle Ferm 21 år siden
#3 davenport 21 år siden
Jeg bruger ikke formatet mere, men min kæreste ville nok gerne have maskinen hjem, så hun kan se Matador igen. (Jeg nægter pure at gi 2000,- ekstra licenspenge for den!!)
#4 filt 21 år siden
#5 ks 21 år siden
#6 lagoni 21 år siden
Det er absolut ikke noget jeg synes jeg bør dele med filmz.dk.
#7 lagoni 21 år siden
#8 aknot 21 år siden
Kalle Ferm, filt og ks har ellers ingen probelmer med at fortælle det, de må efter hånden være godt visne :-)
#9 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har dog byttet mig frem til den danske udgave af Star Wars Episode IV-VI på VHS, som jeg manglede i samlingen.. det skete for et par uger siden, men dem kommer jeg sikkert aldrig til at afspille.
#10 Kalle Ferm 21 år siden