Købte 'A Fish Called Wanda' spec. ed idag. Har den første udgivelse men vill egerne have spec ed.
Så den på nettet til 99,- . Så var jeg i Fona, der koster den 250,- så var jeg i en lille lokal DVD handler, der kostede den 150,-... så gik jeg i Accord og fandt den til 75,-
Altsammen på en halv time... på en strækning på 150m. 250kr, 150kr og 75kr... wow.. anyway, jeg købte den til 75 :)
Jeg tror accord har fundet den gamle udgivelse da de slog prisen op på deres computer... lækkert
Ved godt det ikke er alverden i forhold til alle de S.E. og jeg ska gi dig ska jeg-DVD'er I andre har fået, men jeg har nu alligevel modtaget Dum & Dummere idag... Man kan nu sige meget, men jeg morer mig altså strålende over den film hver gang jeg ser den! :-D
Skulle også gerne modtage Liar Liar om nogle dage, men den er vidst lige gået i restordre hvor jeg har bestilt den så jeg ved ikke rigtigt om det lykkedes... Tror jeg pludselig fik et Jim Carrey-flip?! :-)
Btw, #2 - så lykkedes det alligevel endelig at finde den, hva? :-) Hvor fandt du den henne? (ikke super-vigtigt da jeg allerede selv har den, men alligevel bare af nysgerrighed...)
#1 DarkLight 22 år siden
Die Hard BoxSet
Fight Club
Alle fremragende film. Specielt Die Hard & Fight Club har jeg længe savnet på DVD.
Hvad modtog du i dag ?
#2 SpielbergFreak 22 år siden
#3 Patriarch 22 år siden
Så den på nettet til 99,- . Så var jeg i Fona, der koster den 250,- så var jeg i en lille lokal DVD handler, der kostede den 150,-... så gik jeg i Accord og fandt den til 75,-
Altsammen på en halv time... på en strækning på 150m. 250kr, 150kr og 75kr... wow.. anyway, jeg købte den til 75 :)
Jeg tror accord har fundet den gamle udgivelse da de slog prisen op på deres computer... lækkert
#4 El vez 22 år siden
Once Upon A Time In The West ekstra pap edition
Skulle gerne modtage idag:
Glengarry GlenRoss
Dog Day Afternoon
Iron Monkey
Leon Korean Ed.^^
#5 McPeter 22 år siden
Skulle også gerne modtage Liar Liar om nogle dage, men den er vidst lige gået i restordre hvor jeg har bestilt den så jeg ved ikke rigtigt om det lykkedes... Tror jeg pludselig fik et Jim Carrey-flip?! :-)
Btw, #2 - så lykkedes det alligevel endelig at finde den, hva? :-) Hvor fandt du den henne? (ikke super-vigtigt da jeg allerede selv har den, men alligevel bare af nysgerrighed...)
#6 Patriarch 22 år siden
GGR.. hvor købte du den?
#7 El vez 22 år siden
"Once upon.." på cd-wow.com.hk, resten hos Axel.
"Once upon.." er nu udsolgt på cd-wow, men kan fås for 99kr hos Axel. Køb R2 hvis du vil ha den rigtig lækre pap udgave!
#8 inflector 22 år siden
#9 SpielbergFreak 22 år siden
You can come along way, with a kind word and a gun, than just a kind word.
#10 filmz-Alex De Large 22 år siden