Må jeg forøvrigt anbefale en laser pointer det er lidt som og ha en fjernstyret kat, Damm min tante undrer sig hver gang hendes kat den fiser hen og gulvet med 80 i timen, uden at der er en mus tilstede hehe
Ajj nu skal man være sød, men det er fandme sjovt aligevel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kæft den er sød! Dyreunger i det hele taget kan vel smelte selv Chuck Norris' ellers så stenhårde hjerte! hmm, og dog :l Men tillykke med den i hvert fald!
Katte er også et dejligt dyr, men anskaf dig en til - den skal vel have nogen at lege med når I ikke er hjemme? Er det en specifik race, eller bare en huskat? De vækker dig i øvrigt heller ikke så ofte, hvis de kan lege med hinanden, medmindre de leger ovenpå dig :)
Personligt fik jeg 4 katte aflivet sidste efterår, og efter man har brugt så meget tid med hinanden er de godt nok ualmindeligt svære at sige farvel til :(
Selvom det vel egentligt hører under privatlivets fred, så vil jeg lige dele et udsnit af mit nytårskort fra 2004/2005 med mine med-filmz'ere, så de kan se en rigtig sød kat:
Så er jeg tilbage igen. Har ikke lige været på nettet de sidste par dage, men mange tak for responsen alle sammen :)
Se, vi har allerede en i forvejen, og det er rigtig nok en Norsk Skovkat. Den her er faktisk vores første kats datter, og dens mor er en blanding af skovkat og huskat. Så den er næsten ægte. Jeg tror ikke man kommer til at kunne se forskel.
Den er godt nok en røver, men den skal holde snitterne fra mine 850ere... Ellers hakker spætten! Men den har et 2 meter højt kradse-tårn, så den gider slet ikke nøjes med en højtaler. Det er iøvrigt en god idé at anskaffe sig. Dog kostede det 1100,- i sin tid, men det har længe tjent sig selv hjem i højtalerstof og møbler.
Sjov idé at i andre også smider kæledyrsbilleder op. Bliv da ved med det...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 filmz-vassago 19 år siden
#22 elwood 19 år siden
Ajj nu skal man være sød, men det er fandme sjovt aligevel 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 PredatorX 19 år siden
#24 jesperhp 19 år siden
Men tillykke med den i hvert fald!
#25 ks 19 år siden
Personligt fik jeg 4 katte aflivet sidste efterår, og efter man har brugt så meget tid med hinanden er de godt nok ualmindeligt svære at sige farvel til :(
#26 filmz-vassago 19 år siden
"There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live."
Deriblandt kattekillinger...
#27 filmz-jackjazz 19 år siden
Selvom det vel egentligt hører under privatlivets fred, så vil jeg lige dele et udsnit af mit nytårskort fra 2004/2005 med mine med-filmz'ere, så de kan se en rigtig sød kat:
http://www.jackjazz.dk/private/diverse/newyear/jjj...
Katten har selvfølgelig vokset sig stor og voldsom siden da, men derfor kan man jo godt glædes ved, hvor sød den var som killing.
//JackJazz
#28 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#29 evermind 19 år siden
Hehe, men sød er den da! Også Jackjazz'!
#30 davenport 19 år siden
Se, vi har allerede en i forvejen, og det er rigtig nok en Norsk Skovkat. Den her er faktisk vores første kats datter, og dens mor er en blanding af skovkat og huskat. Så den er næsten ægte. Jeg tror ikke man kommer til at kunne se forskel.
Den er godt nok en røver, men den skal holde snitterne fra mine 850ere... Ellers hakker spætten!
Men den har et 2 meter højt kradse-tårn, så den gider slet ikke nøjes med en højtaler.
Det er iøvrigt en god idé at anskaffe sig. Dog kostede det 1100,- i sin tid, men det har længe tjent sig selv hjem i højtalerstof og møbler.
Sjov idé at i andre også smider kæledyrsbilleder op. Bliv da ved med det...