Jeg har kun haft to kæledyr i min tid, 1. var en Kanin ved navn stampe, eller vel det var sådan set min storsøster, men jeg havde det nu også sjovt med den, lige indtil den gavnede tv kablet over mens jeg så disney sjov hehe.
mit eget "kæledyr" var to guldfisk, hvor den ene åd den anden, det hvertfald min teori, da den ene fisk var væk en dag, og jeg ku sværge på den smilede glubsk til mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg bor i en lejlighed med en ret stor gård. I gården er der en række vilde katte som bliver fordret af ejendommens ældre beboere når de så har formeret sig "nok" kommer der en eller anden organisation og henter kattene til aflivning. Dette er sket flere gange og det er selvfølgeligt forbudt at fordre kattene. Jeg ved ikke lige hvem "fodrerne" tror de gør en tjeneste - men bare de rigtig hygger sig med at fodre og se de små kræ vokse op til aflivning så er det vel også i orden. Det er vigtigt er hygge sig:)
Der render også vilde katte (og ræve) rundt ude foran min altan. De bliver fodret af min overbo. Jeg jeg må da også tilstå at jeg enkelte gange har kastet lidt torskerogn ned til dem, når de små killinger står op af husmuren af kigger miavende på en...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Hvorfor kan folk ikke holde deres katte indendørs. Hele mit nabolaget er chikaneret af katte. Natlig kattejammer, efterladenskaber i andres haver og ridser på bilernes kølere er hvad der har været skrevet om i grundejerbladet. Men i går faldt dråben for mit vedkommende. Jeg kiggede ud i haven og der sad en stor fed kat oven på barnevognen, hvor knægten lå og sov. Jeg så rødt... Katten løb dog sin vej da jeg flåede terrassedøren op. Jeg stilede direkte over til ejerne og fortalte dem om episoden og "at hvis de ikke holdt deres kat ude af min have ville det hurtigt tære på dens 9 liv."
#31 elwood 19 år siden
mit eget "kæledyr" var to guldfisk, hvor den ene åd den anden, det hvertfald min teori, da den ene fisk var væk en dag, og jeg ku sværge på den smilede glubsk til mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 davenport 19 år siden
#33 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
I får et billede af ham når jeg kommer hjem ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 jessup 19 år siden
#35 filmz-vassago 19 år siden
#36 chandler75 19 år siden
#37 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
http://img426.imageshack.us/img426/5025/masterofth...
#38 Yoda 19 år siden
#39 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#40 stefsims 19 år siden
Katten løb dog sin vej da jeg flåede terrassedøren op. Jeg stilede direkte over til ejerne og fortalte dem om episoden og "at hvis de ikke holdt deres kat ude af min have ville det hurtigt tære på dens 9 liv."
Jeg har ikke set katten i dag.