Slås-scenerne var da også ganske uopfindsomme. Batman tæver jo nærmest skurkende som Bud Spencer.
Selvom TDK og slet ikke Batman Begins var de store hit for mig, er forventningerne til Inception skyhøje. En popcorn XL er vist på sin plads til sådan en film.
#21 BN 15 år siden
Hehe
Tjah, jeg forestiller mig en afhøring under Nürnberg-processen:
Anklageren: "Finder De det selv moralsk forvarligt, at De var med til at slå tusindvis af jøder ihjel?"
SS-officeren: "Det var da ikke noget forkert i. Det var jo bare MIN personlige smag og behag."
#22 filmz-ab 15 år siden
haha! Good one!!
#23 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 Tommy Kristensen 15 år siden
#25 Baby Strong 15 år siden
Slås-scenerne var da også ganske uopfindsomme. Batman tæver jo nærmest skurkende som Bud Spencer.
Selvom TDK og slet ikke Batman Begins var de store hit for mig, er forventningerne til Inception skyhøje. En popcorn XL er vist på sin plads til sådan en film.
#26 filmz-ab 15 år siden
hahahaha dagens grin - jeg er Bud Spencer, og jeg snupper nu en godnat budweiser :-)
#27 filmz-ab 15 år siden
#28 rockysds 15 år siden
Et par herrer, jeg flittigt læser: Glenn Kenny kan lide den, Nick Schager hos Slant, not so much.
#29 filmz-ab 15 år siden
:-(
Så må jeg give mig selv en skulderklap :-) Det er bedre end ingenting :-)
#30 BN 15 år siden
Du kan godt få points af MIG for at gætte anmeldelser ..... HVIS altså du kan gætte de ti højest placerede film på min Top 190. Hehe
(Jeg er færdig med listen nu, ja, med alle placeringer helt op til og med nr. 1.)