Gravatar

#31 filmz-Bruce 15 år siden

#28 Hr. Schager og et par mere fra Slanten er fantastisk kost og der skal noget til, førend der falder positive ord af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 filmz-ab 15 år siden

:-) Jeg vil nok tro LOTR-trilogi, Rumrejsen, Saving Private Ryan, Gladiator og måske nogle af Batman film?

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#33 Bobby Singer 15 år siden

BN (30) skrev:
a@babo (29) skrev:

:-(

Så må jeg give mig selv en skulderklap :-) Det er bedre end ingenting :-)

Du kan godt få points af MIG for at gætte anmeldelser ..... HVIS altså du kan gætte de ti højest placerede film på min Top 190. Hehe

(Jeg er færdig med listen nu, ja, med alle placeringer helt op til og med nr. 1.)

Hmm Star Wars I, II, III, IV, V, VI, Ringenes Herre I, II, III, The Dark Knight? :)
Idjit
Gravatar

#34 PredatorX 15 år siden

Uanset hvad, så tegner Inception til at blive et brag af en film. Jeg glæder mig ihvertfald helt vildt til at se den :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#35 BN 15 år siden

a@babo (32) skrev:

:-) Jeg vil nok tro LOTR-trilogi, Rumrejsen, Saving Private Ryan, Gladiator og måske nogle af Batman film?

Vi får at se. ;-)

The_Krip_Keeper (33) skrev:

Hmm Star Wars I, II, III, IV, V, VI, Ringenes Herre I, II, III, The Dark Knight? :)

Tak for dine gæt. :-)

Nu vil jeg fortsætte listen med X antal film om dagen, og så må vi se, når jeg når til de sidste 10 film. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 Highland Park 15 år siden

rockysds (28) skrev:
... Nick Schager hos Slant, not so much.

Inception is Instruction Manual Cinema, a film that spends so much time explaining—and explaining, and explaining—the rules of its narrative conceit that it fails to either emotionally engage or, except in a few notable spots, viscerally thrill. Working from a canvas at once larger than The Dark Knight and yet markedly reminiscent of it (not to mention countless other celluloid sagas), Christopher Nolan's would-be epic is a work of sometimes stunning imagery but only affected heart, a pseudo-heist film that borrows liberally from all corners of the cinematic world (The Matrix, eXistenZ, Last Year at Marienbad, the canons of David Lynch and Michael Mann) in service of a tale that's as hollow as its reality-bending Rubik's Cube ruses are intricate.

Whereas David Lynch's Mulholland Drive expresses every nuance of its protagonist's fractured psyche through suggestive aesthetics and plotting, Nolan merely relies on blather about the guidelines of plumbing the subconscious

[...]

However, his inability to enter into his characters—a glaring irony given his fascination with probing the landscape of the mind—is a fatal flaw here, leaving one to marvel only at the often-striking scenery.

Hmm... jeg er stadig spændt på at se den, men han påpeger indtil flere af de svage punkter, jeg er stødt på i andre af Nolans film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37 simonbj 15 år siden

Hej folkens når vi sidder og snakker om anmeldelser ville jeg lige sige at min bror kom hjem i aftes fra en tur til london hvor han så filmen på en advanced screening og han sagde ikke andet til mig end. Hvis du tror du du hved hvad inception er så tro om igen bedre end the dark knight og så lå han på.
Gravatar

#38 filmz-Bruce 15 år siden

#36 Metacritic 76%.

Den kritik, som ser ud til at gå igen, ligger især på karakterudviklingen og et behov for mange verbale udredninger for at få plotmekanismen til at lykkes[/url].
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#39 Corgan 15 år siden

PredatorX (34) skrev:
Uanset hvad, så tegner Inception til at blive et brag af en film. Jeg glæder mig ihvertfald helt vildt til at se den :)

Look for the tall guy. ;-)

Skriv ny kommentar: