#52 Todd er langt mere interessant at læse nu i dette regi, end da han var hos Variety. Jeg følte altid, at Variety havde en skabelon for anmeldelser, som reducerede dem til upersonlige betragtninger. Siden Cannes har Todd været flyvende. Tak for linket.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg gemmer anmeldelserne til senere. Hvis der er en film, som jeg har lyst til at se uden at vide ret meget om hvad jeg går ind til, er det "Inception" :)
#54 Ja jeg er enig. Variety er et brancheblad. Så når der bliver skrevet anmeldelser hos dem, bliver der i meget høj grad lagt vægt på hvor nem filmen er at sælge og i mindre grad dens kvaliteter som film. Og førstnævnte er vi som forbrugere jo sådan set ligeglade med. Og det er især ærgerligt når man har en kapacitet som Todd McCarthy, som efter Eberts udsagn, er den som har størst indsigt i branchen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#51 filmz-ab 15 år siden
Uha - det var også det Nolan ville med Inception. Hvordan var stemningen i USA :-)
#52 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#53 filmz-Bruce 15 år siden
Hvis du kan linke til anmeldelser, som decideret beviser, så må du MEGET gerne linke til dem :)
#54 filmz-Bruce 15 år siden
#55 Michael Andersen 15 år siden
#56 filmz-jonasgr 15 år siden
Og det er især ærgerligt når man har en kapacitet som Todd McCarthy, som efter Eberts udsagn, er den som har størst indsigt i branchen.
'Cause I'm evil"
#57 Twister 15 år siden
Da Ebert ikke længere kan tale, kan der jo opstå problemer :P
#58 filmz-ab 15 år siden
hehe! Dårligt ordvalg - du er sq også altid lysvågen :-)
#59 filmz-Bruce 15 år siden
#60 filmz-ab 15 år siden
John, have you been drinking? John McClane: No, not since this morning. :-)