#51 21 år siden

fuck jer
Gravatar

#52 SpielbergFreak 21 år siden

Jaaa, men hvem af os er det lige du mener, og hvorfor er du uenig med os?

Kan du argumentere for, hvorfor du mener du har ret til, at svine os til?

Eller er du bare en eller anden autonom, hashrygende, forældre-sur gymnasie elev, der kun tør at svine folk anonymt!?
Gravatar

#53 SpielbergFreak 21 år siden

If war is so evil then why did it lead to American independence from England?

If war is so evil then why did it lead to the preservation of the union and the abolishment of slavery?

If war is so evil then why did it stop the Nazi agression over Europe and the liberation of Jews that were in line to follow the fate of 250 million other innocents?

If war is so evil then why did it lead to Afghanistan's liberation from an opressive Taliban?

If war is so evil then why did it lead to Iraqui liberation from the clutches of a man that used biological and chemical weapons on thousands of Kurds...tortured and murdered his own people (and that ain't Abu Ghraib type torture folks...we're talkin' the real thing here).

I find it ironic that many Jewish Americans on the left especially the Hollywood types like Spielberg and Streisand bemoan the fact that we were slow to move during WWII to liberate the concentration camps. Maybe they feel that Jewish lives were more precious than Kurds or Iraquis. By the way, I am a Jew with a different point-of-view.

Yes, war is an awful thing. But sometimes we are left no other course in order to preserve freedom from oppression.

I denne forbindelse synes jeg Steven Spielberg er en vatpik!
Gravatar

#54 filmz-Bruce 21 år siden

#53 Sande ord! And now I bid you a fond goodnight :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#55 filmz-Asta 21 år siden

Personligt er jeg ved at få for meget af al den mediedækning på katastrofen i Asien, men på den anden side så har det da fået folk op af stolen, og fået dem til at donere nogle penge osv.
Jeg synes at det er latterligt, at aaaalle de mange penge er øremærket til Asien. Jeg mener, det er noget til et punkt hvor Læger Uden Grænser siger at de har mere end rigeligt -men at man selvfølgelig stadig skal være velkommen til at donere penge, der kan bruges i andre katastroferamte områder. Er der nogen her inde der har et bud på, hvor mange penge de nu får ind, efter den udmelding? Jeg tror ihvertfald ikke at det er nær så mange.
Jeg synes at det er tragisk at folk først vil give penge, når der skabt røre i deres egen lille andedam -og jeg er en af dem.
Folk burde jo være villige til at donere penge til div. hjælpeorganisationer, uden at der skal en flodbølge til at få dem til det. Som det er nævnt tidligere i denne tråd, så findes der masser af steder der også har brug hjælp.
Om det er til mennesker, dyr, naturen ell. lign. det er sådan set underordnet, men lidt medmenneskelighed er aldrig af vejen.

Jeg er lidt nysgerrig: hvor mange her inde støtter egentlig en eller flere verdensomspændende hjælpeorganisationer? :)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#56 Kalle Ferm 21 år siden

Verdensomspændende... det kommer jo an på hvad du lægger i det?
Jeg støtter en organisation der arbejder i Afrika... så på den måde er den jo international. Men det er en lille organisation, så vi findes kun i DK og Afrika.

Hvis du tænker sådan noget som Greenpeace, Amnesty eller Red Cross... Så nej, selvom jeg da går ind for det de kæmper for. Man må jo bare prioritere desværre.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#57 filmz-Asta 21 år siden

#56 Måske jeg bare skulle have skrevet "humanitære hjælpeorganisationer"..... ;)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#58 SpielbergFreak 21 år siden

Til alle dem der ikke kan se alvoren i relgiøs fundamentalisme, specielt islam!

HER
Gravatar

#59 Outbound Sith 21 år siden

#58 Uha! Den ser bare totalt objektiv ud den side!!!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: