Gravatar

#91 ks 18 år siden

Greengrass for United 93, det var virkelig en overraskelse for mig. Fantastisk film, klart den bedste jeg endnu har set ud af 2006. Hvad synes I andre om den nominering?
Gravatar

#92 filmz-Munk 18 år siden

Overasker mig lidt at Leonardo blev nomineret for "Blood Diamond" frem for "The Departed", så glæder mig nu endnu mere til at skulle se den på fredag!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#93 lagoni 18 år siden

Gode birolleskuespillerindenomineringer (puh, langt ord) til Babel - og sikke mange briter der er nomineret.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#94 mr gaijin 18 år siden

Hvem var ham narren på TV2 News, der gentagne gange påstod, at Guillermo del Toro var kendt for at have lavet "From Hell"?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#95 filmz-Munk 18 år siden

Han hedder vist Tommy Worm
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#96 mr gaijin 18 år siden

#95 Det er et ganske passende navn.
Gravatar

#97 wiseguy 18 år siden

Rart med lidt dansk islæt, selvom jeg personligt synes, at Efter Brylluppet er Biers ringeste film og at den er ekstrem overvuderet.

Har fået en ny mail fra TV2(12:36):

"Der er ikke noget nyt endnu - men jeg skal nok huske at sende dig svar i aften eller i morgen tidlig, hvor vi ved besked."

De sad og ventede på nomineringerne gjorde de!!! Ret sikker på at det bliver i TV2 regi nu!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#98 mr gaijin 18 år siden

Hahaha! Han er Euroman anmelder. Det siger jo sig selv :)
Gravatar

#99 filmz-Munk 18 år siden

Det virker ihvertfald sådan
- Steve Carell
Gravatar

#100 mr gaijin 18 år siden

#99 Hvordan virker det så?

Edit: Ark, jeg læste det som "Det virker ikke sådan". Never mind :)

Skriv ny kommentar: