Gravatar

#11 elwood 18 år siden

argg ikke zulu, den har jeg ike hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 filmz-grev_michal 18 år siden

hvilket netværk/station i usa har egentlig de rettigheder ?
Gravatar

#13 filmz-vassago 18 år siden

ABC
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 frahm-2 18 år siden

Har du også skrevet til TV2?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#15 wiseguy 18 år siden

#14 det har jeg! - afventer svar!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16 filt 18 år siden

Jeg SKAL se Morricone få sin Life Time Achievement Award!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#17 jessup 18 år siden

Jeg synes at have hørt at der er ufattelig få seer til OSCAR hele natten - mener det er under 80.000.
This is just until June
Gravatar

#18 filmz-vassago 18 år siden

#17: Det kommer jo an på hvordan man ser det. Man kan jo ikke forvente at folk sidder oppe hele natten for at se Oscaruddelingen, og så møde på arbejde mandag morgen :) Så selv små 50.000 seere må jo anses som værende ok.
Gravatar

#19 dh-ad 18 år siden

#18: Ahhh, det er nok lidt af en tilsnigelse, det kommer jo også an på, hvad programmet koster at få hjem!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#20 filmz-vassago 18 år siden

#19: Når det jo nu er DR, er det jo ikke kun et spørgsmål om seertal...

Hvor mange tror du ser nyheder fra Grønland, "Grøn glæde" idag om stauder, "Fantastiske fortællinger" om en spirituelle inspirationsrejse til en shamanistisk healer og en præst i Tjele Kirke eller dokumentaren om Rumæniens uønskede børn der bliver sendt kl. 00:30

Klart hænger det sammen med hvad programmet koster, men da de efterhånden har sendt det en hel del gange, må man jo antage at det ikke er et spørgsmål om penge, da de så nok havde droppet det efter 2 transmissioner. Hvis det er noget, så er det sikkert et spørgsmål om prioritering, og i så fald, en dårlig vurdering - i hvert fald når man ser på de "spændende" programmer de ellers sender på en dag som idag.

Hvis de vælger at sende på f.eks på DR2, så er det kun et enkelt program der sniger så over 150.000 seere i uge 2, og de andre i top10 ligger omkring de 120.000 i gennemsnit, så hvis de kan hive 50.000 seere hjem på en udsendelse midt om natten - hvor langt de fleste skal møde på arbejde en time eller to efter det er slut - så er det da en succes.

Skriv ny kommentar: