Gravatar

#31 elwood 18 år siden

Især hvis de står ude foran ens dør med et Baseball Bat, med fråde om munden.

Oscaaarrr!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Lige kommet hjem, så nu skal der ses dyner - gaaaab !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#33 davenport 18 år siden

Jeg har planer om at ha hjemmebiografen klar til dagen (natten), men hvis det er tv2 der sender, så kan det være ligemeget, for jeg har ViaSat... Men mon ikke en af de kanaler jeg modtager, sender det live? E! sender nok fra løberen, men det er en frygtelig kanal for teenagepiger..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 filmz-Chemic 18 år siden

Dette viser bare igen, at vores ekstra skat (kaldet licens) atter engang ikke bliver benytttet som man gerne vil have det!

... og nu kan man jo ikke engang undgå den :o(
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#35 tiny 18 år siden

Jeg håber, at Efter Brylluppet bliver nomineret. Så står de pludselig på nakken af hinanden for at vise showet direkte.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#36 Benway 18 år siden

Det kunne være lidt sjovt. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#37 frahm-2 18 år siden

ja men det sker jo nok desvaerre ikke....
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#38 thomas040 18 år siden

Jeg er i USA på det tidspunkt... kan man ikke bruge sådan en slingbox til at sende det, så I allesammen kan se det?
Failure is a zero out.
Gravatar

#39 filmz-vassago 18 år siden

#38: Nej, den tillader kun en modtager, men med et lign. system kunne man sagtens få det til at virke - hvis du sidder på en ordentlig bredbåndsforbindelse.

Men det bliver sendt så folk kan se det.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#40 HonoDelLoce 18 år siden

Ellers burde det nærmest være filmz.dk's mission at få fremtvunget en måde, dens brugere kan se showet :D I er trods alt den bedste danske ambassade for film :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: