Gravatar

#41 chandler75 18 år siden

# 39 Men det bliver sendt så folk kan se det.

Do spill the beans ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#42 elwood 18 år siden

en der bor i USA må sætte et webcam op foran sit tv hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 filmz-vassago 18 år siden

#41: Come on, hver eneste år har det kørt på mindst 3-4 kanaler jeg kunne tage, hvorfor skulle det være anderledes i år. Det er et af verdens mest sete shows... Forstår slet ikke "hysteriet" :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#44 chandler75 18 år siden

Jeg har den store pakke, men mindes kun at det var DR 2 der sendte det sidste år - ikke nogle af de andre nordiske kanaler og slet ikke de engelske.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#45 filmz-vassago 18 år siden

Der var da på NRK2 sidste år, TV5 fra Sverige, og helt sikkert på en af de tyske, for der var jeg forbi flere gange da jeg ikke kunne holde det danske ud.
Gravatar

#46 frahm-2 18 år siden

ifølge oscar.com, så er det DR2 der sender showet:
http://www.oscar.com/oscarnight/?pn=broadcast
men hvis DR siger de ikke sender det, så har de vel ret...
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#47 filmz-grev_michal 18 år siden

#Frahm-2

Det kunne tænkes at Dr2 har rettighederne til at vise Oscar, men det er jo ikke ens betydende med at de føler de vil (koster jo en lille slat). Siden tv2 er lidt vage på området kunne de tænkes de var i forhandlinger om at købe dem af Dr....just a guess.
Gravatar

#48 frahm-2 18 år siden

Nok ikke en helt dårlig teori...
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#49 filmz-vassago 18 år siden

Jeg tror stadig på DR/DR2, den ene hånd ved ikke altid hvad den anden laver i det hus.
Gravatar

#50 HonoDelLoce 18 år siden

Nu ved jeg ikke, hvor mange år, man køber rettighederne at sådan noget events for, men jeg føler mig da ret sikker på, at alene det, at man ejer rettighederne også giver en ret til at vise selve showet..

Det, jeg mener, er, at jeg simpelthen ikke tror på, at de ejer rettighederne uden at vise showet.. Det er jo næppe fordi der er andet, som de bare havde planlagt SKULLE vises den nat.. "Jamen, hvad gør vi så med de rettigheder, vi har købt og betalt for at vise Oscars? Nåh, pyt med dem" .. Højst usandsynligt (i mine øjne ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: