Gravatar

#11 filmz-The-Real-1 21 år siden

Tror lidt Nordisk Film skyder sig selv i foden ved ikke at ville vise "Ocean's Twelve" ... tror bestemt den kommer til at gå bedre end "Familien Gregersen".
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#12 gi-jones 21 år siden

Jeg er da heldigvis i den situation at jeg blot kan se den i Cinemaxx. Men de gør også en del ud af at promovere den med gallapremiere og alt muligt lir (sikkert for at stjæle opmærksomhed).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 frahm-2 21 år siden

Det er muligt at Sandrewmetronome (warner) ikke er særligt glade for, ikke at få nogle af de store skærme, men derfor tror jeg stadig at det ville være en god ide for dem, at få den op i Nordisk Films biografer. Det kan også være at de gerne vil have den for sig selv. De kører den jo i Dagmar, der er omringet af Nordisk Film biografer.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 21 år siden

#13 Hmm, hvis den går i CinemaxX er der da en pæn chance for at få den op på "en af de store skærme".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 filmz-The-Real-1 21 år siden

#13: Det er da lidt noget fis du siger der (Alle filmselskaber vil da have deres film vist for så mange som det er muligt.), "Ocean's Twelve" kommer på Fisketorvet i sal et, hvilket vist nok er scandinaviens størreste lærred. (Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvordan det ser ud i resten af landet, men kunne da forestille mig at Cinemaxx ville køre samme stil i deres andre biografer, og bruge deres største lærreder i premiereugen!!!)
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#16 filmz-vassago 21 år siden

selvom den ikke kommer til at køre i Nordisk Film Biografer, så er der alligevel mange andre den kommer til at køre, men det er da træls da jeg foretrækker deres biografer frem for cinemaxx

København:
CinemaxX
Dagmar Teatret
Empire Bio

Omegn
Albertslund, Biograferne
Ballerup, Baltoppen
Gentofte, Kino
Gladsaxe, Bio
Kastrup, Bio
Lyngby, Kinopalæet
Værløse, Bio

Provinsen:
Århus, CinemaxX
Odense, CinemaxX
Frederikshavn, Palads
Frederiksværk, Kosmorama
Haderslev, Kosmorama
Helsingør, Cinema Center
Hjørring, Biocenter
Holstebro, Scala
Horsens, ABC
Humlebæk, Humle Bio
Kalundborg, Kino
Klovborg, Kino
Køge, Bio
Nyk. Falster, Scala
Næstved, Bio
Roskilde, Kino
Silkeborg, Bio
Slagelse, Panorama
Struer, Apollon
Svendborg, Scala
Sønderborg, Kosmorama
Thisted, Kino
Varde, Bio
Vejle, Lido
Viborg, Fotorama
Åbenrå, Kino

Torshavn, Havnar Bio
Nuuk, Katuaq Bio
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 ks 21 år siden

Cinemaxx er efter min mening en ganske udmærket biograf, og jeg er personligt glad nok for billeterne dertil. Deres sal 1 er da uden problemer på højde med mange af Nordisk Films sale.
Gravatar

#18 filmz-Fjolle 21 år siden

Det er sku noget p*s at man ikke kan komme til at se den i aalborg?
http://www.fjolle.net
Gravatar

#19 gi-jones 21 år siden

I Århus er Cinemaxx fuldt på højde med Biocity hvis du spørger mig. Ingen af de to biografer har sale, som jeg ikke ville bruge.

#18: Lad være med at pive. Den kører jo i Nuuk. Det er sgu da lige om hjørnet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 filmz-herskegut 21 år siden

Tager mest i CinemaxX, i Århus er det som gi-jones siger, stort set lige meget, hvor man tager hen.. det er det samme.
Man kan bare parkere 3 timer gratis, hvis man tager CinemaxX.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: