Jeg har hørt et rygte om, at UIP er blevet så sure over, at Familien Gregersen kom på forsiden af Filmguide istedet for Bridget Jones, at de nu vil starte deres eget blad. De har i den forbindelse allieret sig med Sandrewmetronome. Nordisk Film (der ejer store dele af dansk reklamefilm, der udgiver Filmguide) er derefter blevet sure på Sandrewmetronome og ønsker derfor ikke at køre Oceans Twelve i deres biografer.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg var inde og se Alexander og før den, så kom traileren for familie gregerse, aldrig har jeg set mere kedelig trailer, ok det var måske lidt nyt at der ikke blev sagt noget på noget tidspunkt man hørte kun musikken under hele traileren, men det var godt nok ikke en teaser trailer eller hvad den skal betegnes som, der kunne få mig til at se den film.
En anden lille sjov ting, da famile gregersen trailleren var færdig, rullede gardinerne til side lige som når filmen skal til at begynde, Jeg sagde for sjovt til min ven at det garanteret fordi de skal til og vise traileren for Star Wars Episode 3...og ganske rigtig det var det. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 filmz-Fjolle 21 år siden
#22 davenport 21 år siden
#23 El vez 21 år siden
#24 frahm-2 21 år siden
#25 gi-jones 21 år siden
#26 elwood 21 år siden
En anden lille sjov ting, da famile gregersen trailleren var færdig, rullede gardinerne til side lige som når filmen skal til at begynde, Jeg sagde for sjovt til min ven at det garanteret fordi de skal til og vise traileren for Star Wars Episode 3...og ganske rigtig det var det. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"