I dag fik jeg bekræftet mine bange anelser, Oceans twelve kommer ikke til at køre i nogen af Nordisk films biografer. Man kan kun gisne om grunden men min teori er...
Nordisk film vælger at køre "storfilmen" Familien Gregersen på alle de store lærreder. Dette pisser Warner så meget af at de beslutter at nordisk film så slet ikke må vise Oceans twelve.
#6 Ja, nu må vi se, hvor fornuftig deres prioritering er. Jeg har på fornemmeren, at "Familien Gregersen" om ikke direkte flopper, så i hvert fald ikke bliver nogen blockbuster...
Jeg har hørt fra en ven der så familien Geregersen til en screening at den var pinligt dårlig. Folk sad og grinede de forkerte steder. Men dansk film plejer jo at sælge godt.
Jeg har ikke hørt særlig meget omtale, omkring familien Gregersen.. men hvis den begynder at ligne den sidste "Min søster's børn", så vil jeg ikke engang se den, om jeg så fik den forærret.
Men som sagt, så har jeg ikke hørt så meget om den, bedømmer mest på navnet.. Må hellere vente til der kommer en anmeldelse af den.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 21 år siden
Man kan kun gisne om grunden men min teori er...
Nordisk film vælger at køre "storfilmen" Familien Gregersen på alle de store lærreder. Dette pisser Warner så meget af at de beslutter at nordisk film så slet ikke må vise Oceans twelve.
Hvad mener I ?
#2 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#3 filmz-herskegut 21 år siden
Har selv bestilt billetter til søndag d.19 ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 21 år siden
#5 MadMartigan 21 år siden
#6 filmz-silverscreen 21 år siden
Stefan - <a href=http://www.silverscreen.dk target=_blank>Silverscreen.dk</a>
#7 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#8 21 år siden
#9 filmz-herskegut 21 år siden
Men som sagt, så har jeg ikke hørt så meget om den, bedømmer mest på navnet.. Må hellere vente til der kommer en anmeldelse af den.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#10 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder