Er der nogen, der ved hvorfor der ingen biografpremerer er i denne uge? Lidt irriterende når Intolerable Cruelty og Kill Bill begge har premiere på fredag.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Ja, det har været ganske sørgeligt med film her i starten. Jeg har også hørt rygterne.
Jeg har lige omtalt det i den anden tråd der handler om Cinemaxx. Men jeg kan da lige gentage at det virkede til at der var langt mere spark og bas i lyden. Sæderne rystede lidt mere. :-)
Desværre tror jeg ikke helt at højdeforskellen mellem rækkerne er nok. I hvert fald var der en foran mig der skyggede for en del af lærredet. Det synes jeg aldrig jeg har oplevet i Biocity.
Lærredet var ganske stort. Jeg sad i sal 3 eller 5... er ikke hetl sikker. Ca. samme størrelse som sal 1 i Biocity tror ejg.
Et fint sted - en lidt anden atmosfære end Biocity (tror nok jeg fortrækker Biocitys lidt mere hyggelige lounge). Dejligt at Biocity får lidt konkurrence.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Det er lidt sjovt at der ikke er nogen premiere, måske fordi det er efterårs ferie - men man skulle jo umiddelbart tro at det ville give folk tid til at se film.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2 Kalle Ferm 22 år siden
Glæd jer til den!
Jakob
#3 coolflash 22 år siden
Hvordan var det nye Cinemaxx generelt og i forhold til BioCity?
Og, har hørt en fugl synge om at StoreBjørn ikke vil sælge film til Cinemaxx. Nogen der kan bekræfte dette??
#4 filmz-vassago 22 år siden
#5 Kalle Ferm 22 år siden
Jeg har lige omtalt det i den anden tråd der handler om Cinemaxx. Men jeg kan da lige gentage at det virkede til at der var langt mere spark og bas i lyden. Sæderne rystede lidt mere. :-)
Desværre tror jeg ikke helt at højdeforskellen mellem rækkerne er nok. I hvert fald var der en foran mig der skyggede for en del af lærredet. Det synes jeg aldrig jeg har oplevet i Biocity.
Lærredet var ganske stort. Jeg sad i sal 3 eller 5... er ikke hetl sikker. Ca. samme størrelse som sal 1 i Biocity tror ejg.
Et fint sted - en lidt anden atmosfære end Biocity (tror nok jeg fortrækker Biocitys lidt mere hyggelige lounge). Dejligt at Biocity får lidt konkurrence.
Jakob
#6 Spanner 22 år siden
#7 filmz-vassago 22 år siden
#8 Spanner 22 år siden
#9 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#10 El vez 22 år siden