Nogle gange ser man kendte instruktører arbejde sammen, hvor den ene bliver producer eller executive producer eller har været med i manuskriptprocessen. Tænker straks på George Lucas og Steven Spielberg, og så på Peter Jackson og Guillermo del Toro, der slog pjalterne lidt sammen om Hobbitten (selv om det nu ser lidt rodet ud med det projekt).
Hvem kunne du ellers godt tænke dig at se arbejde sammen?
Jeg sad her den anden dag på lokummet og spekulerede på, hvordan en Tarantino/Kevin Smith film ville se ud. De er jo begge glade for dialogscener, men Tarantino har nok lidt mere æstetisk sans, smager mere på ordene og er mere interesseret i de gode historier. Smith kan godt lide at reflektere over ting, påpege det absurde og morsomme i situationer. De kunne sikkert aldrig blive enige om en vision. Men hvis de kunne, så gad jeg godt se resultatet.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#1 Riqon 14 år siden
Hvem kunne du ellers godt tænke dig at se arbejde sammen?
Jeg sad her den anden dag på lokummet og spekulerede på, hvordan en Tarantino/Kevin Smith film ville se ud. De er jo begge glade for dialogscener, men Tarantino har nok lidt mere æstetisk sans, smager mere på ordene og er mere interesseret i de gode historier. Smith kan godt lide at reflektere over ting, påpege det absurde og morsomme i situationer. De kunne sikkert aldrig blive enige om en vision. Men hvis de kunne, så gad jeg godt se resultatet.
#2 Skeloboy 14 år siden
Men skal nok lige komme med noget mere seriøst, når den bliver tænkt igennem
#3 filmz-ab 14 år siden
hahaha! And......ACTION :-)
eller.. And.....No ACTION
#4 frankdrebin 14 år siden
Tænker mindbending komedie/thriller med Guy Pierce og Will Ferrell..
#5 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#6 RasmusFL 14 år siden
Christopher Nolan og Steven Spielberg (det kunne virkelig blive vanvittigt)
Spielberg og J.J. Abrams og deres 'Super 8' lover da heller ikke dårligt, for at sige det mildt!
#7 MMB 14 år siden
#8 Skeloboy 14 år siden
#9 Kruse 14 år siden
Uhh, den vil jeg i hvert fald være med på :)
Den lyder faktisk også ganske interessant :)
Jeg er ikke kreativ nok til selv at finde på nogle, så jeg stjæler jeres!
#10 sluppermand 14 år siden
David Lynch og Darren Arronofsky
og en decideret umulighed, men ikke desto mindre mit drømmescenarie:
Hitchcock og Billy Wilder