Gravatar

#41 dyg 11 år siden

Riqon - Stjæl du bare tråden, jeg har fået den viden jeg havde brug for :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42 davenport 11 år siden

Jeg bryder mig ikke om Regulators og Desperation. De bliver for underlige, synes jeg. Men for en gangs skyld er jeg en anelse enig med Pécuchet. De tidlige er de fedeste, fordi der er en større rød tråd, og jeg elsker små hints. Men fx. Under the Dome er jo fabelagtig. SÅ fed en idé!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43 dyg 11 år siden

Godt at høre, Dave, for den købte jeg også :)
Gravatar

#44 davenport 11 år siden

Den er edderrøvme også fed!

Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om hans forfatterskab. Hvor hurtigt læser du sådan ca. en bog?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45 dyg 11 år siden

Det svinger utroligt meget, jeg vil enormt gerne læse, men det er alt for sjældent, at jeg rent faktisk får læst noget andet end faglitteratur. En bog som Under The Dome kommer dog nok til at tage noget tid at læse :) Så jeg regner med at læse Carrie først, det burde kunne gøres i løbet af turen til Ukraine i næste uge.
Gravatar

#46 Highland Park 11 år siden

Trods omfanget af Kings forfatterskab undrer det mig lidt, at ingen har nævnt "The Dark Half". Jeg fik ganske vist ikke læst den helt færdig i sin tid men fandt den trods alt ret spændende. Machine er sgu en skræmmende karl.

Romeros filmatisering er bestemt heller ikke ueffen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#47 Åkepool 11 år siden

Highland Park (46) skrev:
Trods omfanget af Kings forfatterskab undrer det mig lidt, at ingen har nævnt "The Dark Half".

Det har jeg nu også gjort i #12 ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#48 Highland Park 11 år siden

Ha, pokkers også. Det er en klassisk forumamatørbrøler. Jeg skammer mig... troede ellers jeg havde checket tråden grundigt nok.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 Pécuchet 11 år siden

Læs for guds skyld også "The Reach"! Måske det bedste, King nogensinde har skrevet.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: