At det virker som om den blev hastet igennem, hvor de nok skulle have udsat produktionen til den havde haft lidt mere tid på tegnebrættet, så de kunne have diskuteret, hvad som fungerer og hvad som ikke gør. Så i en vis forstand er den en halvfærdig film, som jeg tror kunne være blevet rigtig god..
Pigen der elskede Tom Gordon, kan bestemt også anbefales! Handler om en lille pige, der farer vildt i en stor skov.. Mere skal ikke afsløres her :)
Hørt. På et tidspunkt var George Romero instruktør på en filmatisering men det blev desværre aldrig til noget. Romero var også igang med en filmatisering af Pet semetary som også blev skrottet.
Generelt er de fleste af Kings historie værd at bruge tid på
Det må være Manden med plæneklipperen fra Natholdet novelle samlingen.
Nu har jeg bare set filmen, og jeg tænker: En idiot savant, som bliver lavet om til en cybergud takket være virtual reality computerspil ... what's there not to like? ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Nu har jeg bare set filmen, og jeg tænker: En, som bliver lavet om til en cybergud takket være virtual reality computerspil ... what's there not to like? ;)
Novellen er helt anderledes. Bog og film har intet med hinanden og gøre end titel.
Natholdet samlingen er forresten ellers fremragende. Quitters A/S er fantastisk.
#31 BN 11 år siden
Nå okay, på den måde.
#32 zombieman 11 år siden
Hørt. På et tidspunkt var George Romero instruktør på en filmatisering men det blev desværre aldrig til noget. Romero var også igang med en filmatisering af Pet semetary som også blev skrottet.
Generelt er de fleste af Kings historie værd at bruge tid på
#33 Riqon 11 år siden
#34 zombieman 11 år siden
Det må være Manden med plæneklipperen fra Natholdet novelle samlingen.
#35 dyg 11 år siden
Mange tak for alle input!
#36 davenport 11 år siden
#37 Riqon 11 år siden
Nu har jeg bare set filmen, og jeg tænker: En idiot savant, som bliver lavet om til en cybergud takket være virtual reality computerspil ... what's there not to like? ;)
#38 zombieman 11 år siden
Novellen er helt anderledes. Bog og film har intet med hinanden og gøre end titel.
Natholdet samlingen er forresten ellers fremragende. Quitters A/S er fantastisk.
#39 dyg 11 år siden
Jeg fik i tre boghandler kun fundet Carrie og IT af de 10 bøger jeg havde på listen.
#40 Pécuchet 11 år siden
Sandsynligvis størstedelen af hans bøger efter 80erne. Med undtagelse af On Writing.