Der står i en nyhed på ign.com at Abrams skal lave den nye Star Wars, dog er intet bekræftet - men hvad siger folk til dette? Personligt kunne jeg godt lide Abrams' tag på Star Trek-universet, så det ville da være spændende at se, hvad han kunne få ud af Star Wars.
Alt er at foretrække frem for den elendige håndtering af episode 1,2 og 3... Når det så er sagt havde jeg håbet andre fik jobbet i stedet for Abrams (Caurón!). Dog kan jeg også komme på MANGE, der ville være værre :)
Alt er at foretrække frem for den elendige håndtering af episode 1,2 og 3... Når det så er sagt havde jeg håbet andre fik jobbet i stedet for Abrams (Caurón!). Dog kan jeg også komme på MANGE, der ville være værre :)
Så længe det ikke er Uwe Boll der skal lave den, så er der håb forude. ;)
Jeg takker i den grad Filmz forum for jævnligt at minde mig om hvem Uwe Boll er. Hvis ikke det var for genganger-joken, så ville jeg aldrig have anet det. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Tror ikke det passer, han har tidligere sagt at han ikke både vil styre star trek og star wars.
Nu må vi se. Med al respekt for Star Trek, så er det jo trods alt en mulighed for at lave film af en helt anden størrelsesorden. Med Star Wars indskriver man sig nærmest automatisk i filmhistorien. Det må dælme være svært at sige nej til for enhver filmskaber.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 Kyllingebenet 11 år siden
Nyheden findes her:
http://www.ign.com/articles/2013/01/24/jj-abrams-t...
#2 PredatorX 11 år siden
#3 Kyllingebenet 11 år siden
#4 doom WAD 11 år siden
E9
#5 tiany 11 år siden
#6 Riqon 11 år siden
Jeg takker i den grad Filmz forum for jævnligt at minde mig om hvem Uwe Boll er. Hvis ikke det var for genganger-joken, så ville jeg aldrig have anet det. ;)
#7 Benway 11 år siden
Nu må vi se. Med al respekt for Star Trek, så er det jo trods alt en mulighed for at lave film af en helt anden størrelsesorden. Med Star Wars indskriver man sig nærmest automatisk i filmhistorien. Det må dælme være svært at sige nej til for enhver filmskaber.
#8 Twister 11 år siden
http://www.comicbookmovie.com/fansites/MarvelFresh...