Gravatar

#1 Buzz 16 år siden

Fantastic Voyage er det næst film af James Cameron skal i gang med.

hvad er er James Cameron beste film?
Gravatar

#2 mr gaijin 16 år siden

Ja, lad os tænke frem i tiden. Det er så meget five minutes ago at tale om "Avatar".

"Fantastic Voyage" er den bedste film nogensinde. Nu har vi godt nok ikke set noget fra den, men alle ved jo, at den vil skabe filmhistorie. Det vil være en revolution for filmbranchen. Jeg elsker den!

:p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

hehehe :-D
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-Utyske 16 år siden

#2 -

Jeg hører at han har genskabt Heath Ledger i computerudgave til filmen, så vi kan nyde verdens bedste skuespiller igen i verdens bedste film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 mvejen 16 år siden

Battle Angel ser ud til at blive færdig EFTER Fantastic Voyage, og må derfor være en nyere film.... Derfor er det den bedste James Cameron film!
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

Jeg synes faktisk ikke Titanic 2 var så ringe, altså jeg havde godt gættet det var tvillinge bjerget, men alligevel, for satan den undervandscene var vild!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Highland Park 16 år siden

#6: Det var bare trist, at Céline Dion druknede... :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

Hehe hva satan blev du ikke til efter rulleteksterne, hun vågnede op som et havuhyre.

en ting jeg altid vil undrer mig over er, hvordan dælen Sidney Lee lige fik en rolle som død passager nr. 2
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Highland Park 16 år siden

#8: Ah det må være udgangspunktet for "The Dive". Han er hele tiden to skridt foran os andre ham Cameron - snedige rad!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 filmz-Bruce 16 år siden

Så han HAR overstået indspilningen af Piranha 3?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: