#8 Jeg har valgt ikke at skrive om TV serier, men jeg vil kaste et blik på Curb Your Enthusiasm alligevel. Kan du huske hvilket afsnit?
#9 Jeps, et smukt eksempel på japanske stereotyper. Mange tak :)
#10 Ja, der er en Ph.D studerende i København, der netop skriver om amerikansk censur af japansk film under besættelsen, og der var en hel del interessant og finurlig kritik af besættelsesmagten gemt i filmene i denne periode. For slet ikke at tale om bagefter, hvor der kom den ene film om atombomberne i Hiroshima og Nagasaki efter den anden. Det er ikke lige mit emne, men det er virkelig interessant alligevel :)
#14 Ja, men i hvilke scener og hvordan? Instruktørerne har sagt, at de har hentet inspiration i anime, men det er lang tid, siden jeg har set film(ene), så jeg kan ikke komme i tanke om nogle direkte referencer. Kan du komme i tanke om nogle bestemte scener?
Han er ved at være tæt på at dø pludselig, og han begynder så at vil ha Sex med sin kæreste midt på gaden, for at få adrenlinen op igen.
Hun stitter imod i starten men pludselig er hun hel vild, og det er så her Den gode "helt" får rejsnings problem, lige indtil en bus med Japanske Piger, i skoleuniform holder foran ham bogstavligt, så har han ingen problemer.
og så går det ellers løs lidt som i en anden film "Catherine: What do we do now, Nick? Nick: Fuck like minks, raise rugrats and live happily ever after. Catherine: Hate rugrats. Nick: Fuck like minks, forget the rugrats, and live happily ever after"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er en scene med en Japaner(Steve Park) i Fargo som er sindsyg morsom. Jeg ved ikke lige om det er en stereotype eller om det måske mere er lige det modsatte - det gjorde noget for den komiske værdi at han taler med samme accent som de andre.
I det hele taget så hvis du mangler flere film, så søg på de Japanske skuespillere du kender i Hollywood og deres film og læs handlingsbeskrivelser på de film som har klaret sig efter dine boxoffice krav.
#11 mr gaijin 17 år siden
#9 Jeps, et smukt eksempel på japanske stereotyper. Mange tak :)
#10 Ja, der er en Ph.D studerende i København, der netop skriver om amerikansk censur af japansk film under besættelsen, og der var en hel del interessant og finurlig kritik af besættelsesmagten gemt i filmene i denne periode. For slet ikke at tale om bagefter, hvor der kom den ene film om atombomberne i Hiroshima og Nagasaki efter den anden. Det er ikke lige mit emne, men det er virkelig interessant alligevel :)
#12 PredatorX 17 år siden
Jeps, det er afsnit 4 i sæson 5.
#13 mr gaijin 17 år siden
#14 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#15 mr gaijin 17 år siden
#16 El vez 17 år siden
#17 elwood 17 år siden
tjek tråden Her
eller læs det her nedenunder
Han er ved at være tæt på at dø pludselig, og han begynder så at vil ha Sex med sin kæreste midt på gaden, for at få adrenlinen op igen.
Hun stitter imod i starten men pludselig er hun hel vild, og det er så her Den gode "helt" får rejsnings problem, lige indtil en bus med Japanske Piger, i skoleuniform holder foran ham bogstavligt, så har han ingen problemer.
og så går det ellers løs lidt som i en anden film "Catherine: What do we do now, Nick?
Nick: Fuck like minks, raise rugrats and live happily ever after.
Catherine: Hate rugrats.
Nick: Fuck like minks, forget the rugrats, and live happily ever after"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 jessup 17 år siden
Det er den scene hvor han lægger an på Mcdormand
#19 jessup 17 år siden
#20 jessup 17 år siden
http://www.lib.berkeley.edu/MRC/imagesasians.html