Heh, jeg har nu aldrig rigtig fattet ideen med ignore-listen...hvis jeg vil ignorere nogen(s meninger) så springer jeg bare over deres indlæg ;)
Og jeg synes da det er rart med forskellige meninger - jeg har dig skam ikke på nogen ignore-liste - og det kommer du heller ikke - så glem det! der skal meget mere end forskellige meninger til at provokere mig, hehe ;)
:-)
(Og nej, ikke engang sovsekanden er på min ignore-liste ;p )
Det er sikkert mit mere og mere påtrængende søvnbehov der gør sig gældende ... men jeg er ikke lige med på, hvad du mener? "Sovsekanden"?
Når nu tråden (tilsyneladende) er lavet for at 'tage gas på brugen af ignore-listen', så er det måske på sin plads, at jeg kommer med mit grundlag for at putte folk på ignore listen, da jeg er den bruger med flest på min, og da jeg egentligt kan se masser af gode grunde til at bruge funktionen:
1) Dårligt sprog og uforståelige indlæg; selvfølgelig laver folk tastefejl osv., men et par enkelte brugere skriver så uforståeligt, så i hvert fald 90 procent af deres indlæg ikke giver nogen mening overhovedet, medmindre man gennemgår en længere fortolkningsproces. Nogle brugere formår dog også at rette op på denne front efter et par påtaler fra andre brugere.
2) Grimt, fornærmende sprog; jeg gider ikke læse indlæg, der er skrevet af trolls eller af folk, der tror at en tilsvining af en, der modargumenterer, eller af en af filmens medvirkende i sig selv er et argument. For eksempel var der én der på at tidspunkt forsøgte at 'argumentere' for at Lost var et dårligt program, fordi 'Sawyer var en langhåret bøsse' eller noget i den dur. På samme måde gider jeg ikke høre på, at folk har ret 'fordi de i hvert bare har en IQ, der er meget over gennemsnittets'.
3) Negativitet i sig selv kan også begrunde, at jeg putter folk på ignore-listen. Jeg gider ikke læse indlæg skrevet af en, der generelt bare sætter en dæmper på mit humør; heller ikke selvom personen har argumenteret for sine holdninger.
Du er dog ikke på min ignoreliste; jeg undlader bare at læse dine Star Wars Episode 1-3-indlæg:o)
#63 Sovsekanden er vidst en bruger herinde, som er sat på ignorelisten af mange brugere. Hvis du går ind på slayers profil, kan du finde sovsekanden på ignorelisten :)
Og jeg vil egentlig også gerne vide, hvad der skete til filmz julefrokost :D
anden pladsen siger du#1 det da ikke så dårligt. Hehe de begyndte med det hele da jeg hed erlinggur666. OG jeg forsvandt i 2 måndere, takket været bony og doctor doom eller underhyler. Men det er slut Doom har slettet sin bruger og Bony og jeg har begravet vores kritiske kommentar til hinden andre. kan i forstå hvad jeg skrev?
#61 BN 16 år siden
:-)
Det er sikkert mit mere og mere påtrængende søvnbehov der gør sig gældende ... men jeg er ikke lige med på, hvad du mener? "Sovsekanden"?
#62 wimmie 16 år siden
#63 BN 16 år siden
Anyone???
#64 Slettet Bruger [2829765691] 16 år siden
1) Dårligt sprog og uforståelige indlæg; selvfølgelig laver folk tastefejl osv., men et par enkelte brugere skriver så uforståeligt, så i hvert fald 90 procent af deres indlæg ikke giver nogen mening overhovedet, medmindre man gennemgår en længere fortolkningsproces. Nogle brugere formår dog også at rette op på denne front efter et par påtaler fra andre brugere.
2) Grimt, fornærmende sprog; jeg gider ikke læse indlæg, der er skrevet af trolls eller af folk, der tror at en tilsvining af en, der modargumenterer, eller af en af filmens medvirkende i sig selv er et argument. For eksempel var der én der på at tidspunkt forsøgte at 'argumentere' for at Lost var et dårligt program, fordi 'Sawyer var en langhåret bøsse' eller noget i den dur. På samme måde gider jeg ikke høre på, at folk har ret 'fordi de i hvert bare har en IQ, der er meget over gennemsnittets'.
3) Negativitet i sig selv kan også begrunde, at jeg putter folk på ignore-listen. Jeg gider ikke læse indlæg skrevet af en, der generelt bare sætter en dæmper på mit humør; heller ikke selvom personen har argumenteret for sine holdninger.
Du er dog ikke på min ignoreliste; jeg undlader bare at læse dine Star Wars Episode 1-3-indlæg:o)
#65 dolphinfriendly 16 år siden
#66 HonoDelLoce 16 år siden
Det er næsten synd, for det gik s'gu godt med at pull'e en Joaquin Phoenix.. Du holdte den bare slet ikke længe nok :D
#67 database 16 år siden
Og jeg vil egentlig også gerne vide, hvad der skete til filmz julefrokost :D
#68 evermind 16 år siden
Noget med dværge og rosenkål. Man skulle have været der. ;)
#69 filmz-bigemaster666 16 år siden
#70 HonoDelLoce 16 år siden
Kan sagtens forstå hvad du skrev.. Men er dog uenig..
Susan Boyle fortjener helt sikkert at vinde - også selvom hun aldrig har kysset en mand!