Når nu tråden (tilsyneladende) er lavet for at 'tage gas på brugen af ignore-listen', så er det måske på sin plads, at jeg kommer med mit grundlag for at putte folk på ignore listen, da jeg er den bruger med flest på min, og da jeg egentligt kan se masser af gode grunde til at bruge funktionen:
1) Dårligt sprog og uforståelige indlæg; selvfølgelig laver folk tastefejl osv., men et par enkelte brugere skriver så uforståeligt, så i hvert fald 90 procent af deres indlæg ikke giver nogen mening overhovedet, medmindre man gennemgår en længere fortolkningsproces. Nogle brugere formår dog også at rette op på denne front efter et par påtaler fra andre brugere.
2) Grimt, fornærmende sprog; jeg gider ikke læse indlæg, der er skrevet af trolls eller af folk, der tror at en tilsvining af en, der modargumenterer, eller af en af filmens medvirkende i sig selv er et argument. For eksempel var der én der på at tidspunkt forsøgte at 'argumentere' for at Lost var et dårligt program, fordi 'Sawyer var en langhåret bøsse' eller noget i den dur. På samme måde gider jeg ikke høre på, at folk har ret 'fordi de i hvert bare har en IQ, der er meget over gennemsnittets'.
3) Negativitet i sig selv kan også begrunde, at jeg putter folk på ignore-listen. Jeg gider ikke læse indlæg skrevet af en, der generelt bare sætter en dæmper på mit humør; heller ikke selvom personen har argumenteret for sine holdninger.
Du er dog ikke på min ignoreliste; jeg undlader bare at læse dine Star Wars Episode 1-3-indlæg:o)
Godt formuleret, jeg har det på mange måder ligesom dig ang. ingorelister.
Med hensyn til bn, har jeg egentlig ikke det store problem. Jeg gider dog kun forholde mig til - og læse indlæg der handler om film (mest på et teknisk plan) og musik. Der kan jeg sagtens være enig og uenig med ham - og det er fint nok. Men rykker det over på et "dybere plan" end smag og det filmtekniske, så aktiveres min indre ignoreliste :)
Jeg vil samtidig også godt lige benytte lejligheden til at sige til bigemaster666, at det altså ikke er fordi jeg synes at du er en idiot, at du ligger på min ignoreliste. Jeg kan simpelthen bare ikke tyde dine indlæg, og derfor får jeg intet ud af at læse dem.
movie1000 har jeg slettet fra min ignoreliste, da jeg egentlig godt kan ignorere et par stavefejl og manglende punktummer. Men tidligere skar det mig virkelig i øjnene at læse, men hva faen ;)
#71 filmz-bigemaster666 16 år siden
#72 filmz-bigemaster666 16 år siden
#73 filmz-jonasgr 16 år siden
Er det så vi kan klappe hinanden på ryggen og sige at vi allesammen er gode nok, eller noget i den dur ?
'Cause I'm evil"
#74 tiany 16 år siden
Ja folk der ikke er var med til den julefrokost er virkelig gået glip af noget.
Det med sovskande bør nok ikke nærmere uddybes, men jeg siger bare at hvis jeg havde været wimmie havde han nok været på min ignorerliste :)
#75 Highland Park 16 år siden
#76 tiany 16 år siden
#77 Highland Park 16 år siden
#78 duuk74 16 år siden
Godt formuleret, jeg har det på mange måder ligesom dig ang. ingorelister.
Med hensyn til bn, har jeg egentlig ikke det store problem. Jeg gider dog kun forholde mig til - og læse indlæg der handler om film (mest på et teknisk plan) og musik. Der kan jeg sagtens være enig og uenig med ham - og det er fint nok. Men rykker det over på et "dybere plan" end smag og det filmtekniske, så aktiveres min indre ignoreliste :)
Jeg vil samtidig også godt lige benytte lejligheden til at sige til bigemaster666, at det altså ikke er fordi jeg synes at du er en idiot, at du ligger på min ignoreliste. Jeg kan simpelthen bare ikke tyde dine indlæg, og derfor får jeg intet ud af at læse dem.
movie1000 har jeg slettet fra min ignoreliste, da jeg egentlig godt kan ignorere et par stavefejl og manglende punktummer. Men tidligere skar det mig virkelig i øjnene at læse, men hva faen ;)
#79 filmz-bigemaster666 16 år siden
#80 duuk74 16 år siden
Hehe det er en aftale ;)