#67 - Hey! Det er ingen skam, at græde til "Terminator 2" og det er ligemeget hvilken scene. Den er jo bare fantastisk ;)
#69 - Havde da helt glemt "Basketball diaries". Scenen hvor hans mor ikke vil lukke ham ind, selvom han står og klager udenfor døren. Jamen det er da til at tude over, så ondt det gør i hjertet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ligefrem græde er måske for meget sagt, men jeg er sgu for nem når det kommer til tragedie. Jeg kan få en klump i halsen af alt fra nyhederne til et afsnit af "ER". Nogle af filmene var:
"My Life without Me" "Virgin Suicides" "City of Angels" "Pay it Forward" "The Fountain" "The Jackbull"
men listen er meget meget længere :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
A time to kill...især hvor faderen bærer sin lille datter hjem efter at hun er blevet voldtaget og banket halvt ihjel :( Men også hen imod slutningen...jeg er en sucker for sentimentale retsalsdramaer ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#74 det er ikke altid lige til at forklare hvornår en film knækker - men A Time To Kill er så overmoden og manipulerende at jeg ikke kan andet en at smile under filmen.
#76 > Ja, den er meget sentimental - især slutningen hvor pigen omfavner sin far ;) Men hele tematikken kan godt få tårerne frem hos mig - men den er nok lige så meget vrede over at folk kan få sig selv til at gøre sådanne ting mod børn...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#71 Åkepool 17 år siden
#69 - Havde da helt glemt "Basketball diaries". Scenen hvor hans mor ikke vil lukke ham ind, selvom han står og klager udenfor døren. Jamen det er da til at tude over, så ondt det gør i hjertet.
#72 filmz-vassago 17 år siden
"My Life without Me"
"Virgin Suicides"
"City of Angels"
"Pay it Forward"
"The Fountain"
"The Jackbull"
men listen er meget meget længere :)
#73 jessup 17 år siden
En anden film med Sarah polley der har fået mig til at tude er mesterværket The Sweet hereafter.
#74 wimmie 17 år siden
Men også hen imod slutningen...jeg er en sucker for sentimentale retsalsdramaer ;P
#75 dolphinfriendly 17 år siden
"Ikiru"
"The Fountain"
"Umberto D."
"Brokeback Mountain"
#76 jessup 17 år siden
#77 jesperhp 17 år siden
#78 wimmie 17 år siden
Men hele tematikken kan godt få tårerne frem hos mig - men den er nok lige så meget vrede over at folk kan få sig selv til at gøre sådanne ting mod børn...
#79 Collateral 17 år siden
#80 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"