Gravatar

#1 filmz-mrhands 17 år siden

Jeg har grædt til to film, jeg har set de sidste par dage. Har set dem før, men kan ikke huske jeg græd den første gang. Denne gang havde jeg tårer trillende ned af kinderne. :D

Filmene er:
Meet Joe Black
A Beautiful Mind

Andre mænd der har grædt til film?
Gravatar

#2 kill the bills 17 år siden

Det vil jeg slet ikke ind på det der.
Gravatar

#3 cansi 17 år siden

Armageddon, seriøst:D
Gravatar

#4 intak 17 år siden

Jeg græd til filmen "My Dog Skip" da jeg så den for nogle år siden.
Gravatar

#5 Spanner 17 år siden

Jeg græd til Predator...

COOOOONTAAAACT!!!!!

Smukt *snøft*
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 filmfan 17 år siden

Jeg griner, gyser og græder til film ... selvfølgelig gør jeg det.

El Orfanato af Juan Antonio Bayona rev mig rundt i hele følelsesregistret.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#7 Pytter 17 år siden

Jeg var virkelig tæt på at græde til "Finding Neverland", "E.T." og "The Last Samurai"

Men den eneste film jeg nogensinde har grædt til, er "Nummer 5"
(den der robot-film) :P
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#8 Bony 17 år siden

Sidst jeg fik en klump i halsen til en film var i "What's eating Gilbert Grape" hvor
moderen dør og de brænder huset ned..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Jeg tuder en syndflod, hver gang jeg ser E.T.

Jeg ved, jeg bliver manipuleret på det groveste, og alligevel så kan jeg ikke lade være. Faktisk var det tæt på at være "skilsmisse"-grund, da jeg så den sammen med eks-kæresten for 4-5 år siden. Hun syntes, den var latterlig og sad og hånlo undervejs. Hvis hun ikke havde haft de der kæmpestore, faste kasser, så var hun sgu røget ud med det samme, den kyniske sæk :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#10 Collateral 17 år siden

#7: Jeg tilslutter mig Finding Neverland. Flere gange i slutningen var det i hvert fald tæt på.

Naturligvis scenen hvor moderen bliver fuldt ind i Neverland, og hele optakten med "Do you believe?". Da Peter til sidst siger noget i stil med "What did she have to die?", og Barrie ikke aner hvad han skal svarer. Det mindede mig meget om det at miste.

Første gang jeg så Passion of the christ og Jesus siger:
"Se moder, jeg gør alting nyt."

Og så hver gang jeg ser "Livet er smukt".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: