#100 Ja, så må jeg jo kigge forbi når jeg alligevel er nede og besøge Laura og evermind ;)
Jeg i weekenden modtog jeg ud over regniger og den sædvanlige stak reklamer "Band of Brothers" som jeg skal bruge til en gave og lidt animation (bl.a. Tom og Jerry) til anmeldelse og andet godt.
Vandt i den årligt tilbagevendende firmafødselsdagsfilmquiz førstepræmien, som blandt andet var Woody Allens "Annie Hall". Har ikke set den før, men så har jeg da en Woody Allen film på hylden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#101 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg i weekenden modtog jeg ud over regniger og den sædvanlige stak reklamer "Band of Brothers" som jeg skal bruge til en gave og lidt animation (bl.a. Tom og Jerry) til anmeldelse og andet godt.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#102 21 år siden
#103 filmz-yoshimura 21 år siden
#104 chronaden 21 år siden
The Butterfly Effeckt
Brazil (Criterion)
The Lost Boys (2Disc SE)
Ghostbusters 1
Ghostbusters 2
Battlefield Vietnam :)
axelmusic:
X-Men 1.5
X-Men 2
Trading Places
DVDsoon:
Highlander: The Immortal Edition
Apt Pupil
EzyDVD:
Chronos: Special Collector's Edition (DTS)
#105 chronaden 21 år siden
#106 evermind 21 år siden
Har ikke haft tid til at lure den endnu, så kan desværre ikke sige noget om kvaliteten.
#107 SpielbergFreak 21 år siden
DUEL - Collector`s Edition!!!!!
Spielbergs første film! DTS og med et lækket pap-sleeve over en almindelig keep case.
Jeg er lykkelig;o)
#108 evermind 21 år siden
Jeg må se at få den set - har hørt, den skulle være en rigtig god en!!
#109 SpielbergFreak 21 år siden
Den koster kun 129 hos Axel ;o)
#110 El vez 21 år siden