#18 starten brugte jeg også "surface mail" men det tog ca 1 måned før man fik filmen, men de sidste mange gang har jeg brugt "Air Mail" også går der en ugestid.... øhh faldte lige over den her og det passer meget godt :)
#23 jeg har et par bestillinger på vej som også er med den svenske luft post :) det er første gang jeg prøver den (den er også ret ny, jeg havde ikke set den før) så nu må vi se hvordan det går, håber også lidt på noget uden om told noget, det kan være de sender gennem Sverige, men er ikke sikker.
Til at starte med valgte jeg ud fra pris, jeg tog den billigste, men fandt ud af at luftpost ikke var ret meget dyre, men ret meget hurtigere, så den har jeg brugt lige siden.
Hvad er det for en BD du har bestilt? Hvis man må snage lidt :)
#24 - Nu ser jeg lige på hvor lang tid der går og, som du selv er inde på, toldrisikoen. For jeg er normalt meget uheldig hvad angår told. Men nu ser vi. Hvis der ryger told på er det stadig billigere end at købe den i DK. :)
Selvfølgelig må der snages lidt. Jeg er stor Incubus fan så min første BD skulle (selvfølgelig) være "Incubus - Alive at Red Rocks"..
Du har sikkert set nummeret "Pardon Me" som ligger som BD trailer på PSN (US vist nok). Da jeg så den var jeg overbevist om at det skulle være den første. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Er jeg den eneste, der ikke pt kan komme ind på Marvels hjemmeside? Den skriver bare: www.marvel.com/doctorstrangedoctorstrange, hvor doctorstrange bare gentager sig selv igen og igen (og)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#21 Steffan Rasmussen 18 år siden
#22 aknot 18 år siden
#23 Bony 18 år siden
Valgte nu fragtmetode ud fra pris og ikke fragttid. Men måske jeg skulle gøre det fremover? :)
Tak for linket forresten. Kan de alle sammen sende til DK? Altså, der er ikke nogen begrænsninger eller noget..?
#24 aknot 18 år siden
Til at starte med valgte jeg ud fra pris, jeg tog den billigste, men fandt ud af at luftpost ikke var ret meget dyre, men ret meget hurtigere, så den har jeg brugt lige siden.
Hvad er det for en BD du har bestilt? Hvis man må snage lidt :)
#25 Bony 18 år siden
Selvfølgelig må der snages lidt. Jeg er stor Incubus fan så min første BD skulle (selvfølgelig) være "Incubus - Alive at Red Rocks"..
Du har sikkert set nummeret "Pardon Me" som ligger som BD trailer på PSN (US vist nok). Da jeg så den var jeg overbevist om at det skulle være den første. :)
#26 aknot 18 år siden
#27 Bony 18 år siden
#28 rockysds 18 år siden
#29 aknot 18 år siden
#30 filmz-Kadann 18 år siden