Jeg kunne godt tænke mig at vide et godt sted at bestille alle fire Alien film fra (og til billige penge)..
Ekstra materiale har aldrig rigtigt sagt mig så meget. Medmindre der selvfølgelig er tale om et virkeligt "must-have". Er de fem ekstra skiver der er i Alien Quadrilogy virkelig den høje pris værd..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er ikke bare ekstramateriale du betaler for i Alien Quadrilogy, det er også kvaliteten af billedet og lyden. Du kan få de fire film til en ret pris pris, i en samlet boks, uden ekstramateriale o.s.v., men det er det gamle transfer der er benyttet på denne og der er virkelig en verden til forskel.
Desuden får du, så vidt jeg husker, også begge udgaver af alle fire film. Personligt har jeg købt filmene i samme udgaver som dem fra Quadrilogy, bare hver for sig, fordi ekstramaterialet ikke interesserede mig så meget og fordi jeg har købt den japanske udgave af "Aliens", men vær ikke i tvivl om at du virkelig får noget for pengene, alene på lyd- og billedsiden. :)
Edit: Vil du have R2, så har Play boksen til en god pris:
#1 Bony 18 år siden
Jeg vil gerne vide? Ver. 001
#2 Bony 18 år siden
Ekstra materiale har aldrig rigtigt sagt mig så meget. Medmindre der selvfølgelig er tale om et virkeligt "must-have". Er de fem ekstra skiver der er i Alien Quadrilogy virkelig den høje pris værd..?
#3 filmz-Kadann 18 år siden
Det er ikke bare ekstramateriale du betaler for i Alien Quadrilogy, det er også kvaliteten af billedet og lyden. Du kan få de fire film til en ret pris pris, i en samlet boks, uden ekstramateriale o.s.v., men det er det gamle transfer der er benyttet på denne og der er virkelig en verden til forskel.
Desuden får du, så vidt jeg husker, også begge udgaver af alle fire film. Personligt har jeg købt filmene i samme udgaver som dem fra Quadrilogy, bare hver for sig, fordi ekstramaterialet ikke interesserede mig så meget og fordi jeg har købt den japanske udgave af "Aliens", men vær ikke i tvivl om at du virkelig får noget for pengene, alene på lyd- og billedsiden. :)
Edit: Vil du have R2, så har Play boksen til en god pris:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/125722/-/Product.ht...
#4 rockysds 18 år siden
£ 14.99 + £2 for fragt
#5 Bony 18 år siden
#6 b e c h 18 år siden
Hvis det er, vil jeg gerne sælge dig Legacy boksen - Alle Alien filmene, uden ekstra lir til det halve af prisen i #4...
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Det er måske værd at nævne, at Legacy-boksen ikke indeholde de nye og meget flottere transfers.
#8 Bony 18 år siden
Nu har jeg lige brugt en mindre formue på at kunne se ordentligt billede på fladskærmen.. Så må jeg også hellere få valutaen for pengene.. :)
EDIT: Det er ellers ret billigt. :)
#9 b e c h 18 år siden
Hvilket du meget stilsikkert gør, mon ikk han stadig ka huske det her 4 indlæg senere...
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg omtalte ikke Legacy i mit indlæg, så er det jo værd at nævne, for ikke at skabe misforståelser.