Den asiatiske udgave har DTS på Aliens. Droooool!!! Det er bare bedre! (Har den ikke selv, men har lånt den af HelmerJ så mange gange, at det føles som at adoptivbarn)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Transferet på den første Alien film er virkeligt sindsygt flot. Tror aldrig jeg har set en lignende forbedring på dvd-formatet. Men som jeg husker det var Aliens (2) altså ikke noget at råbe hurra for. Faktisk ligner den skrald i forhold til sin forgænger.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg må erkende, at jeg ikke kan huske hvor jeg har informationerne fra, da det jo efterhånden er længe siden Quadrilogy udkom. Cameron ville, så vidt jeg husker, bevare det grynede look i "Aliens" og det er derfor den ikke ser ud som de andre i serien.
Umiddelbart vil jeg også tro, at "Aliens" ser værre ud end de andre, simpelthen fordi DVD-mediet (muligvis MPEG2-komprimeringen) ikke er god til at håndtere den måde filmen er optaget på.
#19 - Okay, tak. Det er nok bare mig der er utålmodig så. Jeg har snart ventet hele otte dage på min første BD skive sendt igennem Swedish et-eller-andet postsystem.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11 davenport 18 år siden
#12 gi-jones 18 år siden
#13 filmz-Kadann 18 år siden
"Aliens" ser ud som den gør, fordi Cameron har valgt at den skal se sådan ud. :)
#14 gi-jones 18 år siden
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg må erkende, at jeg ikke kan huske hvor jeg har informationerne fra, da det jo efterhånden er længe siden Quadrilogy udkom. Cameron ville, så vidt jeg husker, bevare det grynede look i "Aliens" og det er derfor den ikke ser ud som de andre i serien.
Umiddelbart vil jeg også tro, at "Aliens" ser værre ud end de andre, simpelthen fordi DVD-mediet (muligvis MPEG2-komprimeringen) ikke er god til at håndtere den måde filmen er optaget på.
#16 gi-jones 18 år siden
#17 El vez 18 år siden
http://www.filmz.dk/reviews/view/408/
Bony, jeg tror du bliver glad for dit køb - det er en af de bedste dvd-udgivelser nogensinde, uanset om man er til ekstramateriale eller ej.
#18 Bony 18 år siden
Nu til spørgsmålet; hvor mange dage går der i snit før en DVDpacific bestilling lander i postkassen, fra den er blevet posted? Hvor længe venter i?
#19 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 Bony 18 år siden