Herinde på filmz er vi så heldige at kunne dele vores favorit film med hinanden, men det kunne da også være sjovt at høre hvilke albums i mener er de bedste! Jeg starter ud med mine yndlingsskiver:
The Rolling Stones - Let It Bleed & Sticky Fingers Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon Bob Dylan - The Essential (bedste opsamlingsplade nogensinde) Marvin Gaye - What's Going On Kashmir - Zitilites David Bowie - Hunky Dory Jimmy Hendrix - Electric Ladyland Coldplay - A Rush Of Blood To The Head Bill Withers - Lean On Me Beastie Boys - Hello Nasty
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Ramstein : Reise reise, Rosenrot System of a down: den sidste.... Faith no more: angeldust red hot chilipeppers: dem allesammen.... D.A.D : sympatico, help your selfish, no fuel... Linking Park : hybrid Theory Limp Bizkit : chocolat flauvored....., results may vary... Disturbed : ten thousand fists.. og mange flere.... det er bare dem der ligger nærmest afspilleren nu, fordi de ryger tit i....
Mew: Frengers, Mew and the Glass Handed Kites. Dizzy Mizz Lizzy: Dizzy Mizz Lizzy, Rotator. Coldplay: A Rush of Blood to the Head, Parachutes. KoRn: KoRn, Untouchables.
Er hvad jeg sådan lige kan huske på. Der er naturligvis mange flere.
Poets of the fall: Signs of life (finsk rockband, som blev kendte da de udgav singlen late goodbye, som bliver brugt i max payne 2 spillet)
Blues Brothers: briefcase full of blues (what can I say se mit brugernavn goddamm hehe)
Alanis Morisette: Jagged little pill( stadig et af mine farvorit album)
Jon Lord with the Hoochie Coochie Men: live at the basement(et album jeg for nyligt er blevet hel vild med)
TV-2, alt med dem, jeg er simplthen bare vild med Steffen brandt's sangtekster
Sonny Boy Williamson II: His Best (mesteren inde for blues harp)
Robert Johnson: contracted to the devil (en af dem som startede det hele, med blues)
Diana Krall: live in paris (fik hende anbefalet af en bekendt, og lige siden har jeg været vild med hendes musik)
Et lille udpluk, Blues er klart min største interesse, især når en mundharpe blander sig i musikken, men der er meget mere jeg høre også, jeg har en ret bred smag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Uha, det må blive en dobbeltliste. En med det, jeg har hørt mest gennem tiderne og har været skelsættende for mig, og så en med de skiver, der roterer mest derhjemme lige nu.
De gamle: Anthrax - Sound of White Noise Type O Negative - Bloody Kisses Led Zeppelin - II Pink FLoyd - The Wall Joe Satriani - The Extremist Deep Purple - Fireball The Cult - Love & Sonic Temple Anathema - The Silent Enigma Queensrÿche - Operation Mindcrime ... og mange, mange flere!
De nye: Masterplan - Masterplan Porty - Tangram Nile - Cast Down the Heretic The Mission - Carved in Sand Cosmosquad - Cosmosquad Rush - Counterparts Millenium - Hourglass Opeth - Ghost Reveries Wishbone Ash - Argus
Puha, nu føler jeg mig helt utro over for resten af min cd-samling, men jeg må hellere stoppe her.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Der kan kun blive tale om én på toppen: Yngwie Malmstein: Trial by Fire - Live at Leningrad
Andre gode, men ikke i nærheden af Yngve (i tilfældig rækkefølge): Aerosmith: Get a grip Bryan Adams: Waking Up the neighbours Mest Loaf: Bat Out of Hell Pretty Maids: Stripped
... og de film-relaterede (igen i tilfældig rækkefølge): Jon Bon Jovi: Blaze of Glory/Young Guns II Johnny Cash: Johnny Cash at San Quentin AC/DC: Who Made Who
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Queen - A Night At The Opera (Absolut bedste album nogensinde lavet) David Bowie - Ziggy Stardust The Who - Who's Next / Quadrophenia Mr. Bungle - Mr. Bungle (Svært at vælge, han har lavet så meget fedt og underlig musik, men favoritten er nok stadigvæk denne) Burzum - Det Som Engang Var Pink Floyd - Dark Side of the Moon The Flaming Lips - Soft Bulletin Nada Surf - Let Go ... Og mange flere, kan ikke tænke klart lige nu :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-michaell 19 år siden
Jeg starter ud med mine yndlingsskiver:
The Rolling Stones - Let It Bleed & Sticky Fingers
Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon
Bob Dylan - The Essential (bedste opsamlingsplade nogensinde)
Marvin Gaye - What's Going On
Kashmir - Zitilites
David Bowie - Hunky Dory
Jimmy Hendrix - Electric Ladyland
Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
Bill Withers - Lean On Me
Beastie Boys - Hello Nasty
#2 jesperhp 19 år siden
Oasis: 'What's the story? Morning glory'
U2: 'All that you can't leave behind'
Samt selvfølgelig diverse film-scores :)
#3 filmz-bullettooth 19 år siden
System of a down: den sidste....
Faith no more: angeldust
red hot chilipeppers: dem allesammen....
D.A.D : sympatico, help your selfish, no fuel...
Linking Park : hybrid Theory
Limp Bizkit : chocolat flauvored....., results may vary...
Disturbed : ten thousand fists..
og mange flere.... det er bare dem der ligger nærmest afspilleren nu, fordi de ryger tit i....
#4 caks 19 år siden
björk - homogenic/vespertine
#5 pulse83 19 år siden
Dizzy Mizz Lizzy: Dizzy Mizz Lizzy, Rotator.
Coldplay: A Rush of Blood to the Head, Parachutes.
KoRn: KoRn, Untouchables.
Er hvad jeg sådan lige kan huske på. Der er naturligvis mange flere.
#6 elwood 19 år siden
Poets of the fall: Signs of life (finsk rockband, som blev kendte da de udgav singlen late goodbye, som bliver brugt i max payne 2 spillet)
Blues Brothers: briefcase full of blues (what can I say se mit brugernavn goddamm hehe)
Alanis Morisette: Jagged little pill( stadig et af mine farvorit album)
Jon Lord with the Hoochie Coochie Men: live at the basement(et album jeg for nyligt er blevet hel vild med)
TV-2, alt med dem, jeg er simplthen bare vild med Steffen brandt's sangtekster
Sonny Boy Williamson II: His Best (mesteren inde for blues harp)
Robert Johnson: contracted to the devil (en af dem som startede det hele, med blues)
Diana Krall: live in paris (fik hende anbefalet af en bekendt, og lige siden har jeg været vild med hendes musik)
Et lille udpluk, Blues er klart min største interesse, især når en mundharpe blander sig i musikken, men der er meget mere jeg høre også, jeg har en ret bred smag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-yoshimura 19 år siden
De gamle:
Anthrax - Sound of White Noise
Type O Negative - Bloody Kisses
Led Zeppelin - II
Pink FLoyd - The Wall
Joe Satriani - The Extremist
Deep Purple - Fireball
The Cult - Love & Sonic Temple
Anathema - The Silent Enigma
Queensrÿche - Operation Mindcrime
... og mange, mange flere!
De nye:
Masterplan - Masterplan
Porty - Tangram
Nile - Cast Down the Heretic
The Mission - Carved in Sand
Cosmosquad - Cosmosquad
Rush - Counterparts
Millenium - Hourglass
Opeth - Ghost Reveries
Wishbone Ash - Argus
Puha, nu føler jeg mig helt utro over for resten af min cd-samling, men jeg må hellere stoppe her.
#8 filmz-jackjazz 19 år siden
Yngwie Malmstein: Trial by Fire - Live at Leningrad
Andre gode, men ikke i nærheden af Yngve (i tilfældig rækkefølge):
Aerosmith: Get a grip
Bryan Adams: Waking Up the neighbours
Mest Loaf: Bat Out of Hell
Pretty Maids: Stripped
... og de film-relaterede (igen i tilfældig rækkefølge):
Jon Bon Jovi: Blaze of Glory/Young Guns II
Johnny Cash: Johnny Cash at San Quentin
AC/DC: Who Made Who
//JackJazz
#9 dyg 19 år siden
David Bowie - Ziggy Stardust
The Who - Who's Next / Quadrophenia
Mr. Bungle - Mr. Bungle (Svært at vælge, han har lavet så meget fedt og underlig musik, men favoritten er nok stadigvæk denne)
Burzum - Det Som Engang Var
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
The Flaming Lips - Soft Bulletin
Nada Surf - Let Go
... Og mange flere, kan ikke tænke klart lige nu :/
#10 filmz-Narniabæver 19 år siden
Enigma - Cross Of Changes
Enya - Sphepered Moon
Jean Michel Jarre - Equinoxe
Kitaro - Silk Road 2
The Lion King
Vangelis - 1492