Gravatar

#41 filmz-Wacker 19 år siden

Rammstein: Reise, Reise
Malk De Koijn: Smashhit i Aberdeen og Sneglzilla
The Avalanches: Since i left you
Beastie Boys: The Sounds of Science
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#42 MadMartigan 19 år siden

Forbavser mig en del, over at der ikke er nogen der har de 2 første på min liste?

Guns N' Roses - Use Your Illusion I
Guns N' Roses - Use Your Illusion II
Metallica - Black Album
U2 - The Joshua Tree
Jon Bon Jovi - New Jersey
Aerosmith - Get a Grip
The Beatles - The White Album
I'm your huckleberry...
Gravatar

#43 filmz-ataris 19 år siden

Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
Dave Matthew's Band - Under the Table Dreaming
Dave Matthew's Band - Crash
Guns 'n' Roses - Appetite for Destruction
Mew - Frengers
Rammstein - Reise, Reise
Refused - The Shape of Punk to Come
SOAD - Mezmerize
Weezer - Blue Album
Weezer - Pinkerton
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#44 filmz-bullettooth 19 år siden

42# det er også en skandale.... jeg har dem, har skamspillet dem, og de er så ridsede nu så de ikke værd at høre på....dem jeg skrev på min liste (#3) var dem jeg høre meget p.t, men de fortjener helt sikkert at være med.

så lige en kort opremsning af de kunstnere der burde have med på en liste over dem der rørte noget i mig for 10-15 år siden, og stadig gør det når jeg høre dem....ohh! sweet memories!!!!

Queen
Guns N´ Roses
Iron maiden
Black Sabbath
Metallica
Led Zeppelin
Deep Purble
Antrax...og mange flere små guldkorn der ligger i cd reolen og venter på at bleve hevet frem....

--------- for rent ---------
Gravatar

#45 filmz-jackjazz 19 år siden

#42:
Jeg har aldrig været den store fan af "Use Your Illusion"-albummene - Der er nogle fantastiske numre imellem, men som helhed synes jeg ikke de er noget specielt.

Dog burde dine nummer 3+4 også have været med på min liste - fantastiske albums!

Forøvrigt dejligt at se endnu en dansker, som kan se det sublime i Aerosmiths musik.

//JackJazz

P.s.: Queen burde selvfølgelig også have været med på min liste, men jeg vidste ikke helt, hvilket album jeg skulle skrive på, for jeg ender altid med at sætte en af "Greatest Hits"-albummene på.
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#46 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 32 og 34

Diana var i København for et par år side og spillede på Plænen i Tivoli, og gjorde den sommeraften til en af de bedste intime koncertoplevelser nogensinde. Hun havde kun en gang tidligere været i København og spille, men det skulle man ikke tro udfra de mange som var mødt op. Det var fantastisk at se en kunstner virkelig nyde musik og ikke mindst formidle den nydelse ud til publikum og man glemte meget hurtigt alt ungerne og larmen omkring sig.

Ja, Keith Jarret er også en af mine favoritter uanset om det er hans solo ting eller trio ting. Listen er lang over gode album, specielt udgivelserne på selskabet ECM er et godt sted at starte, for der lyden også ret god.

Når vi nu er i den jazzede afdeling kan jeg anbefale Peter Erskine - You Never Know, eller diverse med Pat Metheny, der i Tivoli for et par uger siden trykkede den af i et brag af en koncert sammen med Niels Lan Doky under Copenhagen Jazz Festival 2006.

Jeg høre selv meget forskelligt musik, men Jazz, Blues, Rock og Filmmusik er det jeg lytter mest til og helst live :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#47 elwood 19 år siden

#46 dem vil jeg da lige checke ud ved lejlighed så 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#48 MadMartigan 19 år siden

#45:

Aerosmith, er jo et fantastisk band, og vi er nogle stykker, der venter med længsel, på de kommer til europa igen.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#49 NightHawk 19 år siden

# 34 -

Tak for linket. Det lyder ret nice, må man sige. Har lige siddet og hørt dem igennem. :)

# 46 -

Læste anmeldelsen af den koncert i Berlingske og damm hvor ville jeg gerne, ha' været med og oplevet stemningen. Mener at ha' gav den 5 stjerner. Kemi'en imellem publikum og Diana Krall sku' vist være noget helt specielt. :)

O.T. - Så "The Descent" i går aftes/nat og jeg sov herefter med lyset tændt. Fremragende gyser. Længe siden jeg har fået så mange chock i træk. Gir min vudering af filmen, som helhed lidt senere i dag.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#50 nakalay 19 år siden

Opeth - ALLE album!
Dream Theater - "Scenes From A Memory" og "Images And Words"
Dark Tranquillity - "The Gallery" og "The Mind's I"
At The Gates - i særdeleshed "Slaughter Of The Soul", men også "The Red In The Sky Is Ours"
Wintersun - "Wintersun"
Eternal Tears Of Sorrow - "A Virgin And A Whore"
Tool - "Ænima", "Lateralus" og "10,000 Days"
My Dying Bride - "Turn Loose The Swans", "The Light At The End Of The World" og "The Dreadful Hours"
A Perfect Circle - "Thirteenth Step"
In Flames - "The Jester Race" og "Whoracle"
Rammstein - "Mutter" og "Sehnsucht"
Roy Orbison - "The Very Best Of..."
Tommy Emmanuel - "Endless Road"
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: