Gravatar

#91 filmz-yoshimura 19 år siden

Steven Seagal & Thunderbox: Mojo Priest!?!

Say what? Er det virkelig så godt? Kan man høre klip fra skiven et eller andet sted?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#92 filmz-sparrowed 19 år siden

Der er lidt her: med video.

Det er faktisk ikke så dårligt.

http://suzi-300.tripod.com/id12.html

og en live-video herfra.

og selvf.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000FDEUHG/sr=1...

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#93 dolphinfriendly 19 år siden

#81+85 - Jeg er i den grad til industrial, i det hele taget elektronisk der i min verden er den mest kreative genre og af den årsag ofte min foretrukne.

Glimmerende valg iøvrigt mht synth legenderne Joy Division, der var en helt speciel lyd dengang. The Smiths "The Queen Is Dead" og naturligvis KLFs "White Album" bør også have været på min liste. :)

Jeg kan godt sætte mig ind i hvorfor du også synes "Geography" af Front 242 er fedt pga. den meget synth'et og diskante lyd, hvorimod jeg mener at "Front By Front" er et af de lidt svagere albums. "Headhunter 3.0" er dog rigtigt fedt. Andre af mine industrial favoritter er bl.a. Die Krupps, Einstürzen Neubaten, Skinny Puppy, Cobolt 60. Hvis du er til Front Line Assembly, spiller de iøvrigt i Amager Bio d. 16/8.

Iøvrigt kan Mikael Simpons nye album anbefales som et tiltrængt frisk pust på den danske elektroniske scene, eller scenen i det hele taget, hvis du også er til det lidt mere dub'et af slagsen.

#82 Klart Placebos bedste album! Jeg håber du har hørt udgaven af "Without You I'm Nothing" (sangen) hvor David Bowie gæsteoptræder - iøvrigt måske bedste love song ever. ;)

Gravatar

#94 ks 19 år siden

#93 - Ja, jeg forguder den sang :) Men faktisk kan jeg bedst lide deres nye album, Meds, hvis man ser på hele albummet og ikke bare enkelte sange. Synes det er langt mere komplet, men ændrer dog ikke ved, at Without You, I'm Nothing er et meget gennemført album og specielt titelsangen er helt igennem fantastisk.
Gravatar

#95 chandler75 19 år siden

# 93 Jeg er ikke så meget for det nye FLA, det er lidt for trancet (ligesom det nye F242).

Die Krupps kan jeg godt være med på. Einstürzen Neubaten har aldrig sagt mig noget og Cobolt 60 har jeg aldrig hørt om. Selv har jeg omkr. 3 hyldemeter med industrial/EMB - andre favoritter er: Blok 57 (og andet Dirk Ivans), Juno Reactor, KMFDM, Leæther Strip, Luc Van Acker, Ministry, Nitzer Ebb, Psychopomps, Suicide, Velvet Acid Christ, osv.

Jeg hører dog pt. mest diverse former for undergrundsnoise.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#96 JannikAnd 19 år siden

#84 - Jeg så dem - modsat dig - om søndagen, men jeg fortryder ligeledes, at jeg ikke så dem begge dage, men økonomien rakte ikke på daværende tidspunkt, og det var jo ikke til at vide, at de ville spille to så vidt forskellige setlists.

Jeg kan "prale" af at være én af de få, der ikke oplevede dem spille "Paranoid Android" live - første gang i syv år.
Men fantastisk (og meget surrealistisk) koncertoplevelse. Bare synd, der lige skulle være et par fjolser, der fandt det rammende at skrige "fisse" under den smukke "Exit Music". Fatter ikke, man gider betale 500 kr. for at se verdens bedste rockband, drikke sig helt i hegnet og te sig som fjolser. Men dét, samt sygdom, ødelagde ikke min fantastiske aften :)
Gravatar

#97 ks 19 år siden

#96 - Heh, morsomt. Gaffa har skrevet noget næsten identisk i deres anmeldelse af deres anden koncert.

Citat: "”Exit Music” var ikke helt vellykket, ikke mindst på grund af utallige tilråb fra et ellers godt publikum - hvorfor nogen betaler 500 kroner og derefter føler trang til at skrige ”FISSE!!” netop hér er svært at forstå."
Gravatar

#98 filmz-Narniabæver 19 år siden

Enigma:

Enigma 2
Enigma - The Screen Behind The Mirror

King Diamond:

Abigail
Abigail II - The Revenge

Kitaro - Silk Road 2

Pink Floyd:

Dark Side Of The Moon
The Wall

Vangelis:

1492
Alexander
Chariots of Fire
Oceanic
Voices
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#99 Captain Vallo 19 år siden

Hvordan kan du nævne Vangelis uden at nævne soundtracket til Blade Runner?!
Har du det ikke, må du ud at købe det ...
Nu!
;o)
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#100 filmz-Daedalos 19 år siden

Guns N Roses - Appetite for destruction / Use your illusion 1/2
Metallica - The black album
Nirvana - Nevermind
Velvet Revolver - Contraband
Alice in chains - Dirt