Uha, vi har vist fat i en EBM/Industrial fan her...
Fedt at se noget Front 242 (selvom jeg nok ville vælge "Front by Front" og "Geography" fremfor de nævnte albums); og noget Recoil og endda danske Birmingham 6 :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Radiohead har nu lavet flere gode sange end "Creep" :)
De kræver bare lidt tålmodighed at sætte sig ind i, og selvom jeg ikke er den vilde fan og heller ikke bryder mig om når pseudo-intellektuelle nørder udnævner Thom Yorke til Guds svar på menneskets problemmer med sine måske dybe, men også ofte unødvendigt kryptiske tekster, så synes jeg man burde give Radiohead en chance og eventuelt lytte til albummet "OK Computer", som faktisk byder på en del gode sange bla. Paranoid Android, eller den lidt mere poppede Karma Police. Min opfattelse af Radiohead er, at man ikke skal dømme dem fordi man hører et par sange og ikke bryder sig om dem, men istedet sætte sig ned med et af deres albums og lytte det tålmodigt igennem. Det er faktisk ganske udmærket interessant musik.
#80 - Jeg er fandme glad for at se du har Placebo - Without You, I'm Nothing på din liste. For tiden er jeg så fascineret af det album, at jeg er stensikker på jeg ville smide mig for Brian Molko's fødder og kysse dem hvis jeg stødte ind i ham.
#75 Nu bor jeg heldigvis pt. i KBH, og ja, jeg var skam derinde. Jeg fortrød dog at jeg ikke var inde og se dem begge dage (så dem kun Lørdag). Det var jo 2 vidt forskellige setlists de havde de 2 aftener. Derfor gik jeg desværre også glip af How to Disappear Completely, som vi jo alle ved er verdens smukkeste sang. :D
Det er synd og skam at menigmand kun kender OK Computer, For der er SÅ meget godt at komme efter hvis man gir det tid.
Hvulken dag så du dem?
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Kliche - Supertanker The Smiths - The Queen is Dead Pulp - Different Class Oasis - Definitely Maybe Blur - Leisure Joy Division - Closer Joy Division - Substance Depeche Mode - Black Celebration Depeche Mode - Music for the Masses Depeche Mode - Violater Duran Duran - Seven and the Ragged Tiger Duran Duran - Arena Prodigy -Music for the Jilted Generation Prodigy - Fat of the Land KLF - The White Room Iggy Pop - The Idiot Orchestral Manoeuvres in the Dark - Architecture and Morality
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg overvejede også at skrive Duran Durans "Arena" på min liste. Alle tiders plade. Jeg har hørt en del Brit pop den gang det var oppe i tiden, men det er kun Radiohead og så en gang imellem Blur der ryger på anlægget i dag.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg har primært lavet min liste ud fra de plader der er blevet mest slidt på anlægget igennem tiderne, og som jeg mener holder, og ikke så meget hvad jeg pt. smider på.
#81 chandler75 19 år siden
Fedt at se noget Front 242 (selvom jeg nok ville vælge "Front by Front" og "Geography" fremfor de nævnte albums); og noget Recoil og endda danske Birmingham 6 :)
#82 ks 19 år siden
De kræver bare lidt tålmodighed at sætte sig ind i, og selvom jeg ikke er den vilde fan og heller ikke bryder mig om når pseudo-intellektuelle nørder udnævner Thom Yorke til Guds svar på menneskets problemmer med sine måske dybe, men også ofte unødvendigt kryptiske tekster, så synes jeg man burde give Radiohead en chance og eventuelt lytte til albummet "OK Computer", som faktisk byder på en del gode sange bla. Paranoid Android, eller den lidt mere poppede Karma Police. Min opfattelse af Radiohead er, at man ikke skal dømme dem fordi man hører et par sange og ikke bryder sig om dem, men istedet sætte sig ned med et af deres albums og lytte det tålmodigt igennem. Det er faktisk ganske udmærket interessant musik.
#80 - Jeg er fandme glad for at se du har Placebo - Without You, I'm Nothing på din liste. For tiden er jeg så fascineret af det album, at jeg er stensikker på jeg ville smide mig for Brian Molko's fødder og kysse dem hvis jeg stødte ind i ham.
#83 davenport 19 år siden
Rigtigt godt og funny interwiev med Vedder fra RS:
http://www.rollingstone.com/news/story/10611546/ed...
enjoy.
#84 Skobbolop 19 år siden
Det er synd og skam at menigmand kun kender OK Computer, For der er SÅ meget godt at komme efter hvis man gir det tid.
Hvulken dag så du dem?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#85 chandler75 19 år siden
The Smiths - The Queen is Dead
Pulp - Different Class
Oasis - Definitely Maybe
Blur - Leisure
Joy Division - Closer
Joy Division - Substance
Depeche Mode - Black Celebration
Depeche Mode - Music for the Masses
Depeche Mode - Violater
Duran Duran - Seven and the Ragged Tiger
Duran Duran - Arena
Prodigy -Music for the Jilted Generation
Prodigy - Fat of the Land
KLF - The White Room
Iggy Pop - The Idiot
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Architecture and Morality
#86 Benway 19 år siden
#87 chandler75 19 år siden
#88 Benway 19 år siden
A Million in Prizes delux
Den indeholder en samling af nogle af hans bedste numre samt en dvd.
#89 filmz-sanjo 19 år siden
#90 filmz-sparrowed 19 år siden
Bush: Sixteen Stone
Bush: Science of things
Bush: Golden State
Bush: Razorblade Suitcase
Institute: Distort Yourself
Rollins Band: Get some, Go again
Guns N Roses: Use Your Illusion 1+2
Guns N Roses: Appetite for destruction
Metallica: Black Album
Deftones: White Pony