Gravatar

#1 filmz-Bruce 20 år siden

Poster

Gad vide om han bliver superfed i Copland 2?

Iøvrigt er Charlton Heston og Kirk Douglas blevet inspireret og vi kan forvente "Ben Hur - Return of the Judah" og "Spartacus vs. Maximus" i 2007.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 filmz-michaell 20 år siden

Det er da i det mindste et orginalt plot i den nye Rambo film:

Vietnam vet John Rambo is forced to emerge from his reclusive lifestyle and take justice into his own hands after a girl goes missing

Eller...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#3 natterjack 20 år siden

Tvivler på jeg kan tage den nye Rambo eller Rocky seriøst. Det er lidt ligesom Terminator 3, men der klarede de det nogenlunde fordi de tilføjede en masse ironi og humor til filmen.
Gravatar

#4 filmz-Orion 20 år siden

#3 Lige præcis humoren og ironien gjorde T3 endnu værre IMO.
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#5 NightHawk 20 år siden

# 1 -

Uden tvivl! Plakaten udtiller helt klart at Stallone, må kompensere for mindreværds komplekser, længere nede :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 rasser 20 år siden

Er den ikke fake?
Gravatar

#7 nakalay 20 år siden

#6 Det tror jeg, man næsten må gå ud fra.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 rasser 20 år siden

Then what's the point?
Gravatar

#9 nakalay 20 år siden

Det var nok et oplæg til diskussion om, hvorvidt alle disse fortsættelser er en fornuftig idé.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 rasser 20 år siden

Det har jeg så misset big time.

Du skrev det bare som om at det var noget alle var klar over, og det kan jeg så ikke rigtig tolke ud af nogen af posterne.

Skriv ny kommentar: