Gravatar

#1 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg har tænkt mig at købe den nye limited edition udgave af A Better Tommrow (set på Axels site), men jeg har aldrig set filmen.

Er den god?
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg mener det er en af hans bedste, ikke det store action brag som fx The Killer og Hard Boiled, men mere handling og en super cool Chow Yun-Fat.

Hvad slags Woo film er du til ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg må indrømme jeg aldrig har set nogle af hans Hong Kong film (bukker mig for at få tæsk).

Broken Arrow og Face/Off er meget fede.
Windtalkers var en skod film.

men kan du andbefale den?
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Helt sikkert !

ABT II og III, skal du dog holde dig fra. Den næste du anskaffer bør være The Killer, som er basseret på den fremragende franske film Le Samouraï.

Broken Arrow, Windtalkers og Hard Target var ikke særlig gode IMO for udover action havde de ikke meget og byde på. Men med Face/Off viste han at han også kunne få sine skuespiller til at yde noget mere end blot skyde osv.

Han er en af de spændende HK instruktører som man bestemt bør have en film eller to i samlingen fra. Med ABT og The Killer kan du se hvor en del Hollywood instruktører har "deres" ideer fra.

Gravatar

#5 filt 21 år siden

The Killer er en fremragende film. Ærgeligt Criterions udgave er udgået.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Ja - det er en af de dvd'er jeg godt ville have fat i - Fedt Cover :)

Hong Kong Legends ugaven skulle også være ret flot og ikke mindst billig, samt være Anamorphic, hvilket Criterions udgave ikke er.

Gravatar

#7 filmz-yoshimura 21 år siden

#6 Ja, jeg har i hvert fald ikke noget at udsætte på Hong Kong Legends-udgaven. Den har vist i øvrigt også et ganske glimrende kommentarspor med Bey Logan, som jeg dog ikke har fået taget mig sammen til at høre.

Og ja, det er en superfed film!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 DarkLight 21 år siden

Nu ved jeg ikke lige hvor mange herinde der har sampakken med alle 3, men er den værd at investerer i?
El vez har den vel, jvf modtaget-tråden, men hvis jeg kender ham ret har han ikke fået set dem ;)

Hvis det kun er den første der er værd at se, så er 400 kroner mange penge.... På trods af den irriterende lækre indpakning.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 El vez 21 år siden

Det er også John Woo der har lavet 2'eren, så jeg satser på den ikke er helt vedsiden af.

3'eren er sikkert noget bras, det var jeg indstillet på, men den skal da ses :)

Sampak'en er en helt ny udgivelse, så der er nok ikke så mange der ligger inde med den.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg har også alle 3 !

# 1 er rigtig, rigtig god !
# 2 Har afgjort sine øjeblikke og nogen syntes at det er den bedste på grund af action sekvenserne, men jeg syntes nu ikke er så cool som # 1
# 3 Alle ideer er væk og der er kun action tibage !

Bestilte lige HK udgaven af The Killer, da min VHSudgave trængte til en opstrammer ;)

Skriv ny kommentar: